Legnaghyobb? igaz... erre könnyen válaszolhatunk...
Matt egyből egy teletabbie linkel lesz gazdagabb...
Tessék matt:
www.bbc.co.uk/cbeebies/teletubbies/
A GMC egyik változata sem számított nagynak az 50 fajtából. Telejsen szabvány közepes teherkocsik voltak.
Na a legméretesebb teherkocsikon gondolkoznunk kell, országok alapján szívesen bemutatom a legnagyobbakat így fejből is.
Amerikaiaknál a legnagyobb és legimpozánsabb monstrumok a Mack N szériás járműveui voltak, főleg a hosszú platósak. Pl. a Mack NR15.
Robosztussága ellenére még gyönyörű is volt.
Másik versenyző méret és impozánsság tekintetében amwerikai oldalon a világháború legszebb és legimpozánsabb teherkocsija a Diamond T 980 és 981.
Illetve a vele azonos kinézetű \"mostohatesója\" a Ward LaFrance/Kenworth 1000.
Angol színekben versenyzők között első indulónk a Scammell SV2S. Egy nagyon terepjáéró képességgel rendelkező, kicsit csúnya, de imádnivaló nehéz vontató, majd nehéz műszaki mentő volt.
Második angol versenyzőnk az AEC Matador üzemanyagszállító változata az AEC Matador O854 volt. Ez a brit légierőnél még a \"60-as években is szolgálatban állt.
A rajtovonalhoz állhat még simán a Leyland Retriever is. Montgomery mozgó főhadiszállása is eg yilyen monstrum volt. Konyha, hálószoba és fürdőszoba is volt a platójára építve. XD Gyakorlatilag Monty Leylandja egy nagy lakókocsi volt, külön tárgyalóteremmel.
Na méág kkb 10 ország versenyízőit leírom, egyelőre angol és amerikait írtam le bár ez szerintem a kutyát sem érdekli. Majd írok a finnejk legnagyobbjáról, meg a franciákéról, az szerintem jobban megcsillantja majd érdeklődő szemecskéteket.<br><br>Szerkesztette: HunBütyök, Időpont: 2011-01-10 17:06