Az oldal semmilyen felelősséget nem vállal a hozzászólásokért!

Üdv, Vendég

TÉMA: I. világháború

Válasz: Válasz/Re:I. világháború 2012 júl. 24 16:23 #62037

  • Zhadorr
Szerintem ha kipróbálták, az első alkalommal elvetették az ötletet. Nehéz elképzelni, hogy ennyi tényező egybeessen és sikerrel szedjenek le a több száz km/órával száguldó repülőgépet. Talán a lottó ötösnek van ekkora esélye.
Téma zárolva.

Válasz: Válasz/Re:I. világháború 2012 júl. 24 18:49 #62041

  • Magyarharcos
Gipszj beküldte:
Magyarharcos beküldte:
Hát, én úgy olvastam, hogy egy kb. 5m szélességű, és 3m magasságú vásznat dobtak volna.

A franciák fejlesztették volna ki, a Focker Albatrosokra válaszolva.

Lett volna része, ami a propeller tengelyére csavarodik, eldugítja a motorteret, meg a vezérsíkokat lefogja.

Leginkább arra lehetett volna számítani, hogy rátekeredik a srófra, lerontja a hatásfokot és az áldozatnak le kell vitorláznia. Azért arra külön kíváncsi lennék, hogy képzelték azt, hogy egy szűk helyről előrángatnak egy vászondarabot, azt kibontják az erős légáramban, majd céloznak, nem a saját gépük kormányait teszik működésképtelenné, az ellenség nem kerüli ki, azt jó helyen találja el.


Hát, az biztos nem egy-két halva született ötlet volt akkor is. Látott már valaki valami olyan gépet, hogy a szárnyon voltak elhelyezve védelmi géppuskák, amik hátra fele irányzottak?
Téma zárolva.

Válasz: Válasz/Re:I. világháború 2012 júl. 24 19:57 #62044

  • Gipszj
[quote="Magyarharcos" post=62041]Gipszj beküldte:
Magyarharcos beküldte:



Hát, az biztos nem egy-két halva született ötlet volt akkor is. Látott már valaki valami olyan gépet, hogy a szárnyon voltak elhelyezve védelmi géppuskák, amik hátra fele irányzottak?


Látni nem láttam, de a digóknak volt egy ilyen többmotoros bombázója, a Piaggio P.108
Téma zárolva.

Válasz: Válasz/Re:I. világháború 2012 júl. 25 14:21 #62051

  • Zhadorr
A szovjeteknek a Pe-8-as nehézbombázó egy változata repült ilyen a hajtóműgondolába épített lövészállásokkal. El lehet képzelni, hogyan néztek ki a szerencsétlen lövészek,amikor egy 8 órás repülőút után kicsavarozták őket. Ja és dízel motorokkal is gyártották. Nem sok készült belőle, de amikor nem volt elég benzinmotor, akkor ilyennel építették.
Téma zárolva.

Válasz: Válasz/Re:I. világháború 2012 júl. 25 20:19 #62056

  • Gipszj
Zhadorr beküldte:
A szovjeteknek a Pe-8-as nehézbombázó egy változata repült ilyen a hajtóműgondolába épített lövészállásokkal. El lehet képzelni, hogyan néztek ki a szerencsétlen lövészek,amikor egy 8 órás repülőút után kicsavarozták őket. Ja és dízel motorokkal is gyártották. Nem sok készült belőle, de amikor nem volt elég benzinmotor, akkor ilyennel építették.

Több országban is kísérleteztek repülőgép diesel motorral (tőbbek között Németország is, volt egy légcsavaros diesel gázturbina is, ez magyar volt). Több előnyös tulajdonsága van a benzinhez képest:
-alacsonyabb fordulat, nem kell légcsavar áttétel
-kisebb fogyasztás
Hátránya viszont,
-hogy nehezebb (akkor még sokkal)
-nehezebben gyorsul (ez bombázónál nem olyan nagy baj)
és a legnagyobb, hogy ráz
A vibrációt a mai napig nem sikerült egyértelműen megoldani.
Téma zárolva.

Válasz: Válasz/Re:I. világháború 2012 júl. 25 20:28 #62057

  • Zhadorr
Érdekes ez a vibráció. Elvileg egy 12 hengeres V motornak simán kellene járni. Az előzőre visszatérve, a Piaggio viszont egy egészen kiváló repülőgép volt. Megkockáztatom, hogy az olaszok legjobb bombázója.
Téma zárolva.

Válasz: Válasz/Re:I. világháború 2012 júl. 29 19:35 #62074

  • Magyarharcos
Digo az nem spanyolra szokták mondani?
Téma zárolva.

Válasz: Válasz/Re:I. világháború 2012 júl. 29 20:17 #62084

  • Zhadorr
Nem, azok az olaszok. De ne kérdezd honnan van, mert nem tudom.
Téma zárolva.
Az oldal megjelenítéséhez szükséges idő: 0.14 másodperc
Joomla templates by a4joomla