Az oldal semmilyen felelősséget nem vállal a hozzászólásokért!

Üdv, Vendég

TÉMA: Játékok

Válasz/Re:Játékok 2010 dec. 27 17:27 #50633

  • Bazooka Joe
Azért azt se felejtsük el, hogy:

\"Ízlések és pofonok.\"

+ az, hogy milyen módon írjuk le véleményünket, egyfajta intelligenciahányadosra is utal.
Téma zárolva.

Válasz/Re:Játékok 2010 dec. 27 17:42 #50636

  • Zeki
Az az utolsó + szerintem nem kellett volna már... mert megint provokáció szaga lesz.
Téma zárolva.

Válasz/Re:Játékok 2010 dec. 27 17:49 #50638

  • Bazooka Joe
Akinek nem inge...
Téma zárolva.

Válasz/Re:Játékok 2010 dec. 27 18:47 #50642

  • Számvéber Norbert
HunBütyök írta:
jaja, én nem sok játékot töröltem már le mivel nem sokat próbáltam ki. Sokszor elakadok azzal, hogy ha letöltöm, hog ykiprbáljam, akkor nem tudom felrakni meg crackelni... vagy kiírja hogy nem jó a gépem hozzá. Meg ilyesmik.. ilyenkor elpattan az agyam és törlöm a g*cibe! MNeg aszongya általában: helyezzem be a CD-t... Milyen CD-t?!?! Ez noooormális????

Venni mweg azért nem evszek játékot mert ha megavszem mondjuk 5000 Ft-ért akkor ha nem tetszik mi van? Visszakapom az árát?

Ezért legjobb a Sudden... ha nem tetszik valami átalakítom olyanná hogy tetszen.

Amúgy a mostani sivatagops verzió is onnan pattant ki agyamból, hogy ha már a játék motorja kevés egységet enged meg (olyan max 300-at), akkor szétszedem a játékot hadszínterekre. De akkor abban lesz minden ami fontos. A többi sivatagos kókálmány meg le van tojva. Nem bohóckodok én kereskedelmi szemetekkel (Afrika Korps vs desert rats, meg még valami hasonló van amiben 10 emberrel és egy Sherman-nel kell bohóckodni Tigris ellen, na... szóval tudjátok mikre gondolok... ezek a szájtáti tiniknek való kommersz sz*rok).


Ami játék bejön a suddenen kívül az a Heroes of might and magic... ebben szeretem a fantasy-t... (Inkább varázsolok a csontváz sárkányra mint Pak-40-nel 10-et lövök a matildára és semmi baja nem lesz neki)


Szigorúan magánvélemény következik!

A Sudden Strike szerintem nem különbözik a többi gagyi ww2 játéktól. Hadászat és hadművelet ugyebár nuku, harcászatilag meg köze nincs a valósághoz. Olyan mint valami mászkálós-lövöldözős.

Az utolsó normális ww2 harcászati játék szvsz a Steel Panthers és fejlesztései voltak. Ott legalább katonákat is megkérdeztek...
Téma zárolva.

Válasz/Re:Játékok 2010 dec. 27 18:49 #50643

Számvéber Norbert írta:
HunBütyök írta:
jaja, én nem sok játékot töröltem már le mivel nem sokat próbáltam ki. Sokszor elakadok azzal, hogy ha letöltöm, hog ykiprbáljam, akkor nem tudom felrakni meg crackelni... vagy kiírja hogy nem jó a gépem hozzá. Meg ilyesmik.. ilyenkor elpattan az agyam és törlöm a g*cibe! MNeg aszongya általában: helyezzem be a CD-t... Milyen CD-t?!?! Ez noooormális????

Venni mweg azért nem evszek játékot mert ha megavszem mondjuk 5000 Ft-ért akkor ha nem tetszik mi van? Visszakapom az árát?

Ezért legjobb a Sudden... ha nem tetszik valami átalakítom olyanná hogy tetszen.

Amúgy a mostani sivatagops verzió is onnan pattant ki agyamból, hogy ha már a játék motorja kevés egységet enged meg (olyan max 300-at), akkor szétszedem a játékot hadszínterekre. De akkor abban lesz minden ami fontos. A többi sivatagos kókálmány meg le van tojva. Nem bohóckodok én kereskedelmi szemetekkel (Afrika Korps vs desert rats, meg még valami hasonló van amiben 10 emberrel és egy Sherman-nel kell bohóckodni Tigris ellen, na... szóval tudjátok mikre gondolok... ezek a szájtáti tiniknek való kommersz sz*rok).


Ami játék bejön a suddenen kívül az a Heroes of might and magic... ebben szeretem a fantasy-t... (Inkább varázsolok a csontváz sárkányra mint Pak-40-nel 10-et lövök a matildára és semmi baja nem lesz neki)


Szigorúan magánvélemény következik!

A Sudden Strike szerintem nem különbözik a többi gagyi ww2 játéktól. Hadászat és hadművelet ugyebár nuku, harcászatilag meg köze nincs a valósághoz. Olyan mint valami mászkálós-lövöldözős.

Az utolsó normális ww2 harcászati játék szvsz a Steel Panthers és fejlesztései voltak. Ott legalább katonákat is megkérdeztek...


Ezt most nem kellett volna... Ez Bütyit olyan érzéssel tölti el, mint téged az, hogyha Földi Pált dícsérik:whistle:
Téma zárolva.

Válasz/Re:Játékok 2010 dec. 27 18:52 #50644

  • Számvéber Norbert
Jagdpanther írta:
Számvéber Norbert írta:
HunBütyök írta:
jaja, én nem sok játékot töröltem már le mivel nem sokat próbáltam ki. Sokszor elakadok azzal, hogy ha letöltöm, hog ykiprbáljam, akkor nem tudom felrakni meg crackelni... vagy kiírja hogy nem jó a gépem hozzá. Meg ilyesmik.. ilyenkor elpattan az agyam és törlöm a g*cibe! MNeg aszongya általában: helyezzem be a CD-t... Milyen CD-t?!?! Ez noooormális????

Venni mweg azért nem evszek játékot mert ha megavszem mondjuk 5000 Ft-ért akkor ha nem tetszik mi van? Visszakapom az árát?

Ezért legjobb a Sudden... ha nem tetszik valami átalakítom olyanná hogy tetszen.

Amúgy a mostani sivatagops verzió is onnan pattant ki agyamból, hogy ha már a játék motorja kevés egységet enged meg (olyan max 300-at), akkor szétszedem a játékot hadszínterekre. De akkor abban lesz minden ami fontos. A többi sivatagos kókálmány meg le van tojva. Nem bohóckodok én kereskedelmi szemetekkel (Afrika Korps vs desert rats, meg még valami hasonló van amiben 10 emberrel és egy Sherman-nel kell bohóckodni Tigris ellen, na... szóval tudjátok mikre gondolok... ezek a szájtáti tiniknek való kommersz sz*rok).


Ami játék bejön a suddenen kívül az a Heroes of might and magic... ebben szeretem a fantasy-t... (Inkább varázsolok a csontváz sárkányra mint Pak-40-nel 10-et lövök a matildára és semmi baja nem lesz neki)


Szigorúan magánvélemény következik!

A Sudden Strike szerintem nem különbözik a többi gagyi ww2 játéktól. Hadászat és hadművelet ugyebár nuku, harcászatilag meg köze nincs a valósághoz. Olyan mint valami mászkálós-lövöldözős.

Az utolsó normális ww2 harcászati játék szvsz a Steel Panthers és fejlesztései voltak. Ott legalább katonákat is megkérdeztek...


Ezt most nem kellett volna... Ez Bütyit olyan érzéssel tölti el, mint téged az, hogyha Földi Pált dícsérik:whistle:


Akkor is ez a véleményem. Mint írtam is, szigorúan magánvélemény.
Téma zárolva.

Válasz/Re:Játékok 2010 dec. 27 18:55 #50645

Számvéber Norbert írta:
Jagdpanther írta:
Számvéber Norbert írta:
HunBütyök írta:
jaja, én nem sok játékot töröltem már le mivel nem sokat próbáltam ki. Sokszor elakadok azzal, hogy ha letöltöm, hog ykiprbáljam, akkor nem tudom felrakni meg crackelni... vagy kiírja hogy nem jó a gépem hozzá. Meg ilyesmik.. ilyenkor elpattan az agyam és törlöm a g*cibe! MNeg aszongya általában: helyezzem be a CD-t... Milyen CD-t?!?! Ez noooormális????

Venni mweg azért nem evszek játékot mert ha megavszem mondjuk 5000 Ft-ért akkor ha nem tetszik mi van? Visszakapom az árát?

Ezért legjobb a Sudden... ha nem tetszik valami átalakítom olyanná hogy tetszen.

Amúgy a mostani sivatagops verzió is onnan pattant ki agyamból, hogy ha már a játék motorja kevés egységet enged meg (olyan max 300-at), akkor szétszedem a játékot hadszínterekre. De akkor abban lesz minden ami fontos. A többi sivatagos kókálmány meg le van tojva. Nem bohóckodok én kereskedelmi szemetekkel (Afrika Korps vs desert rats, meg még valami hasonló van amiben 10 emberrel és egy Sherman-nel kell bohóckodni Tigris ellen, na... szóval tudjátok mikre gondolok... ezek a szájtáti tiniknek való kommersz sz*rok).


Ami játék bejön a suddenen kívül az a Heroes of might and magic... ebben szeretem a fantasy-t... (Inkább varázsolok a csontváz sárkányra mint Pak-40-nel 10-et lövök a matildára és semmi baja nem lesz neki)


Szigorúan magánvélemény következik!

A Sudden Strike szerintem nem különbözik a többi gagyi ww2 játéktól. Hadászat és hadművelet ugyebár nuku, harcászatilag meg köze nincs a valósághoz. Olyan mint valami mászkálós-lövöldözős.

Az utolsó normális ww2 harcászati játék szvsz a Steel Panthers és fejlesztései voltak. Ott legalább katonákat is megkérdeztek...


Ezt most nem kellett volna... Ez Bütyit olyan érzéssel tölti el, mint téged az, hogyha Földi Pált dícsérik:whistle:


Akkor is ez a véleményem. Mint írtam is, szigorúan magánvélemény.


Értem én, csak ő nem fogja:lol:
Egyébként én játszottam mind a Steel Panthers-szel, mind a Bütyi féle sudden-nel, és szerintem a steel panthers nem sokkal reálisabb, viszont jóval bonyolultabb. Na ez meg az én magánvéleményem:whistle:
Téma zárolva.

Válasz/Re:Játékok 2010 dec. 27 18:57 #50646

Ja és megjegyezném még, hogy sudden strike változatok között kb annyi különbség lehet mint egy első világháborús acélkoporsó meg egy T-90 között.
Téma zárolva.

Válasz/Re:Játékok 2010 dec. 27 19:01 #50647

  • koszta
Egyetértek Norbi véleményével, szerintem ő az alap sudden strike 1 vagy 2-re gondol, amik tényleg nem annyira jók (3-nak már legalább szebb a grafikája). Viszont Bütyökék ugye saját moddal játszanak, úgy pedig azért mást is ki lehet hozni a játékból.
Téma zárolva.

Válasz/Re:Játékok 2010 dec. 27 19:04 #50648

Az alap Sudden tényleg siralmas, mi azért annál fényévekkel jobbal játszunk.
Téma zárolva.

Válasz/Re:Játékok 2010 dec. 27 19:48 #50650

  • Számvéber Norbert
Jagdpanther írta:
Az alap Sudden tényleg siralmas, mi azért annál fényévekkel jobbal játszunk.


Nem vitának szántam. Csak leírtam a véleményem.
Téma zárolva.

Válasz/Re:Játékok 2010 dec. 27 19:52 #50651

  • Számvéber Norbert
koszta írta:
Egyetértek Norbi véleményével, szerintem ő az alap sudden strike 1 vagy 2-re gondol, amik tényleg nem annyira jók (3-nak már legalább szebb a grafikája). Viszont Bütyökék ugye saját moddal játszanak, úgy pedig azért mást is ki lehet hozni a játékból.


A játék motorjába a modokban sem lehet beleavatkozni, ugye? Az, hogy Bütyi bütyköl ( ) ritkább harcjárműveket és fegyvereket, a játék alapjain nem változtat.
Téma zárolva.

Válasz/Re:Játékok 2010 dec. 27 20:23 #50652

Számvéber Norbert írta:
koszta írta:
Egyetértek Norbi véleményével, szerintem ő az alap sudden strike 1 vagy 2-re gondol, amik tényleg nem annyira jók (3-nak már legalább szebb a grafikája). Viszont Bütyökék ugye saját moddal játszanak, úgy pedig azért mást is ki lehet hozni a játékból.


A játék motorjába a modokban sem lehet beleavatkozni, ugye? Az, hogy Bütyi bütyköl ( ) ritkább harcjárműveket és fegyvereket, a játék alapjain nem változtat.


Na jó, most már nagyon érdekel, hogy mit tartasz benne rossznak. Nem bántásból, csak természetemből adódóan szeretek vitázni (vitázni, nem veszekedni), és ismerni mások véleményét, mert ezzel csak jobban meg tudom érteni a dolgokat.
Téma zárolva.

Válasz/Re:Játékok 2010 dec. 27 20:24 #50653

  • HunBütyök
Hát az én modommal Dunaharszti Hagyományőrzők is játszanak.

És az Észak-Afrikás könyved alapján próbál minket alázni Dani barátom.

Az alap suddenek gagyik tényleg. Én viszont 13 év \"szakmai\" tapasztalattal a hjátam mögött készítek \"tábronok szimulátort\".

Úgy mint pl. raj és szakasz esetleg zászlóalj szinten lehet operálni. Általában erősítésként páncélos szakaszok (platoon-ok) jönnek, és ezek mellé kell mondjuk benyomnod 2-3-4 szakaszt hogy igazánm pofásan nézzen ki.

A Steel Panthershez lehet megkérdeztek katonákat, ahogy én is a modomhoz.

Mégopedig elit katonákat, mint a pl. a francia 1er Régiment de Parachutistes d\'Infanterie de Marine pár veteránja, pl. Teutomatos és SergeantPat barátom. Két francia kopé, nekik sokat köszönhetek.

Magyarok közül Hajcihő pár elmondása (aki sztintén volt katona) és a hagyományörző barátom segít, na meg Norbi könyvek.

De pl. a Forever és a sudden 2 is gagyi, ahogy a resource war is.

Annak idején egy német srác (2005-ben) elkezdte a real Combat Mod készítését és 2006-ban Sanyi barátom átvette. Után ameg én ebből hoztam ki az AXPRM modot.
RCM-ben már nag yújítás volt a magyar arzenál pár fontos darabja, amihez találtunk modellt, a lengyel hadsereg és a francia, na meg a román.

Én az AXPRM-et 3 részesre terveztem, hogy a játék motorja be tudja fogadni: Winter (1939-1943), Afrika és Közel-Kelet (1940-43) és Blitzkrieg (1939-1941).

Afrikással végeztem, küldetéseket kell csak készítenem.

De azt kell mondjam, hogy harcászatilag, technikailag, korhűségileg, tulajdonások alapján a legvalósabb második vh-s játék. A grafika 2D-s de ez benne a jó: egyszerűen alakítható, kicsi a gépigénye, kicsi amérete és nagyon könnyen karbantartható ha valami hibát észlelünk.
A grafika meg mnásodlagos, egészen pofás különben, és aranyos is, de minek látni az utolsó szegecset is egy harckocsin a játékban nem? Codename Panzersnek szép a grafikája, de mit ér mindez, amikor M7 Priestekkel kell megrohannom a Panzer IV E-ket 1944-ben. XD

Továbbá amiért nekem tetszik a sudden sorozat, az pont a grafika és a figurák. Egyszerűen haláli kis mokány emberkék vannak benne, és inkább aranyos mint félelmetes. Kicsit a legóemberkékre emlékeztetnek, és a sok kis pixelmatyi amikor darálja egymást, inkább mókás, mint ijesztő.

Kedvenc egységem amúgy a modomból:

A kép rejtve van vendégek elől, jelentkezz be vagy regisztrálj a megtekintéshez.


Semovente 90/53 és a kistesója az L6/40 lőszerszállító.
Téma zárolva.

Válasz/Re:Játékok 2010 dec. 27 20:35 #50654

  • HunBütyök
Kérdésedre válaszolva, mit változtat és mit nem, az nem kérdés: egy jegyzettömbben alakítod a dolgokat. Ezek a jegyzettömbfileok a játék motorja, pl. egy egység egy txt file.

Hogy a valóságot lemodellezd, nem kel mást tenned, mint egy bázist készíteni, ami nem más mint adott fegyvertípusnak a leírása. Mondjuk kinevezem bázisnak a Vickers Mk VIB-t.

Ha Vickers Mk VIB sebessége sík terepen, úton mondjuk 1.80 (ezt ha veszem 50 km/h-nak mondjuk) akkor Tigris sebessége (40 km/h) az a 1.80-10%, azaz 1.62.

És ezt végig kell játszani.

Ha megvan egy ágyú bázisként akkor simán lehet kiszámolni valós értékre egy 6 fontost, ebből rá lehet rakni a 6-fontos a Churchill III-ra, max az újratöltés sebességén kicsit módosítunk (pl. a kései Crusader 6-fontosa lassabban tüzel mint a Churchillé, mivel a kései Crusaderben 3 pixelmatyi csücsül, a Churchillben meg 5.

Mondjuk én annyit csaltam, hogy a téli verzióümból vette a bázist, és a Crusader-széria (I, II, III) nálam a szovjet T-38 kétéltű kisharckocsiból van.

De programnyelven a reális Crusader III ez:

-***T-38***
-37mm
-1939
name $UNIT_CRUSADER3_NAME
file crusader4
marchenabled 1
dieexplosion dead_tank
removeexplosion dead_remove
watertrace tankonwater
groundtrace movedust
*picture crusader4-.pck crusader4-.col
permanentanimask 1
bonus_sight 4 4
shortname MK IVA
refuel 6 0.67
health 380
radius 13
*name MK VI
walkonground 1
walkonwater 0
walkonshallows 1
canbepara 0
*nationtype british tank
scoretype tank
camouflage british
native british
doubletrace 1
engine track
idlesnd_move chaffie_move 0.25 perm 0 0
idlesnd_idle cromwell_idle 0.25 perm 0 0
mech 1
scandelay 55
ammo1 65
canattackpoint 1
ammo2 5000
soldonarmor eonarmor
*comment \"Cruiser Tank MK VI Crusader III\"
*comment \"This Crusader was upgunned with the 6-pounder Mk III, the first British tank to mount this gun.\"
*comment \"Design work for a new turret started in March 1941 but Nuffield was not involved until late in the year\"
*comment \"when they adapted the existing turret with a new mantlet and hatch. The larger gun restricted turret\"
*comment \"space so the crew was reduced to three. The Crusader III first saw action, with about 100 participating\"
*comment \"at the Second Battle of El Alamein in October 1942. QF 6-pdr Mk III gun and 0.303 Besa machine gun\"
stock 6
passcanfire 1
bonus_shotdeadzone 0
bonus_shotrange 0
crew_unit ecrew.kat
crew_number 3
attackcrew 2
crew_ver 0
crewcanbehealed 0
movecrew 1
moralemax 32768
moralenoattack -16384
moralerage 21845
moraleresist 8192
moralerndmove -20480
movedamagehp 60
canmovebackward 1
movespeed 1.95 2.00
backmovespeed 0.63 0.81
turndelay 3 2
fuelmax 1610
selector 16
seltype medtank
targettype medtank
expa_loosehp 0 0
davirange auto auto
marchsightbonus 15
sight 0 0
drivervis 16 80
gunnervis 21 17
gunshotwait 3
gunturndelay 7
shot1_id 57mm
shot1_sound gunshot50 0.3 perm 0 1
shot1_endburstsound none 0.3 perm 0 1
shot1_animation shot320bdsm
shot1_animat none
shot1_delay 0 0
shot1_damage 615 620
shot1_range 850 865
shot1_accuracy 59 26
shot1_deadzone 70 70
shot1_expa 76 0
shot1_speed 105 108
shot1_useammo 1 1
shot1_reloadtime 115 110
shot1_burstshots 1 1
shot1_burstreloadtime 120 110
reload1 57 7.6
shot2_sound mg_bren 0.3 perm 0 1
shot2_endburstsound none 0.3 perm 0 1
shot2_id mg_tracer
shot2_animation shot_32m
shot2_animat none
shot2_delay 0 0
shot2_damage 80 110
shot2_range 780 800
shot2_accuracy 130 68
shot2_deadzone 8 8
shot2_expa 7 0
shot2_speed 105 105
shot2_useammo 2 2
shot2_reloadtime 3 3
shot2_burstshots 15 15
shot2_burstreloadtime 23 17
reload2 2 0.79
armor EXPLOSIVE 30 31 18 18 14 15
armor PIERCE 80 82 20 22 15 21
armor TRANSPIERCE 56 58 15 20 15 21
armor MINE 35 36 21 22 16 17
armor FIRE 5 5 3 3 2 2
armor MACHINE 256 256 224 224 224 224
armor SNIPER 256 256 256 256 256 256
armor ABJECTIVE 256 256 256 256 256 256
armor AIR 256 256 256 256 256 256
protection EXPLOSIVE 30 32 19 20 15 16
protection PIERCE 73 76 20 22 15 21
protection TRANSPIERCE 56 58 15 21 15 21
protection MINE 30 32 19 20 15 16
protection FIRE 12 12 5 5 5 5
protection MACHINE 256 256 224 224 224 224
protection SNIPER 256 256 256 256 256 256
protection ABJECTIVE 207 216 130 136 107 111
protection AIR 256 256 256 256 256 256
attackpref APC 62
attackpref BOAT 243
attackpref BUILDING -1
attackpref CAR 250
attackpref CRUISER 1
attackpref GUN 255
attackpref HEAVYTANK 1
attackpref LIGHTTANK 50
attackpref MAN 251
attackpref MEDTANK 35
attackpref SMALLGEAR 255
attackpref SOFT 255
attackpref TRAIN 69
attackpref TURRET 15
scorevalue 200
repair 0 13
dirboomtype tank
radboomtype tank
soundtype tank


Úgyhogy egy szó mint száz, ilyen téren a motor is változtatva van, hiszen amint láthatjátok, egy ilyen leírása van minden járműnek. Igazából két egyforma tulajdonságú jármű nincsen.

De úgy is mondhatnám: aki tud, az tud.
Téma zárolva.
Az oldal megjelenítéséhez szükséges idő: 0.41 másodperc
Joomla templates by a4joomla