Helló skacok!
A
www.masodikvh.hu honlap oktató játékának mododlása folytatódik és most már nyilvánosak a változtatások amik a k9vetkező verzióban lesznek.
Eddig is a legreálisabb RTS játék volt, de most elkezdtük ezt az RTS-t az arcade típusú RTS-ből átvinni egyfajta szimulátor stílusba.
Az arányokat átdolgoztuk, így sok sebesség teljesen más lesz.
A légierőnél kb 30 új egység lesz várható, a szárazföldön további katonák fognak megjelenni.
De a lényeg:
A repülők és harckocsik megkapják a \"kritikus sebzés %-ot\" mai azt jelenti, hogy az ellenség jármóvét eltalálhatják úg yhogy az lekapja a lánctalpat, vagy berobbantsa a motorteret. Így pl. van bizonyos százalék esély, hogy shermannel Párducot pukkasszálk ki.
Vagy repülőgéppel van rá esély, hogy a gépben a pilütát eltaláld, vagy hasonló.
A légvédelem nem fog találni mindent el eg ylövéssel, viszont a nehézlégvédelem megkapja az időzített repeszgránátot ami felrobban alevegőben és nem kell eltalálni a repcsit, hanem elég ha az belerepül, akkor is sebzi.
A 75-90 mm közötti légvédelem nem lesz hatékony a vadászgépek ellen, azonban ha mégis eltalálja őket, akkor azoknak jujj lesz.
Teházt fontos szerepe lesz ahoni és vonuló légvédelemnek, éppúgy mint a valóságban.
A szárazföldi változások, és az \"RST-szimulátor projekt\" azután lépnek érvényben, amint a légierő és légvédelem realizálása befejeződött.