Az oldal semmilyen felelősséget nem vállal a hozzászólásokért!

Üdv, Vendég

TÉMA: Vélemények, hibák

Válasz/Re:Vélemények, hibák 2011 okt. 16 12:35 #59469

  • HunBütyök
Igen, a marder I-esek voltak mindenféle alvázon...
Téma zárolva.

Válasz/Re:Vélemények, hibák 2011 okt. 16 12:51 #59470

  • Zeki
Hát ez van ha az ember \"durr bele bumm\" írja a cikket. Hát majd a feljebbvalóink, korrigálják a hibát.

A cikket viszont majd folytatnunk kellene...
Téma zárolva.

Válasz/Re:Vélemények, hibák 2011 okt. 18 13:08 #59484

  • Gipszj
Elolvastam a Marder cikket. Az én könyvemben ( Das grosse Buch der deutschen Heere im 20. Jahrhundert) más adatok vannak. Hogy kinek van igaza azt nem tudom eldönteni. Minden esetre a német löveggel szereltnek SdKfz 138, a szovjet löveggel szereltnek SdKfz 139 számot ad meg. Ezeket úgy emlékszem nem láttam a cikkben.A 125 LE-s Praga EPA motorra 7754 cm3-t és 2200 ford/percet ad meg. (SdKfz 139). A Praga AC motor teljesítménye 150 LE 2600 ford/percnél (SdKfz 138). Harci súlynak 10,8 (SdKfz 138)és 11,5 t (SdKfz 139) ad meg a könyv. Páncélzat egységesen 11-25mm.<br><br>Szerkesztette: Gipszj, Időpont: 2011-10-18 15:14
Téma zárolva.

Válasz/Re:Vélemények, hibák 2011 okt. 18 16:13 #59487

  • Zeki
Köszönöm az észrevételeket, szerintem a te forrásod pontosabb.
Téma zárolva.

Válasz/Re:Vélemények, hibák 2011 okt. 19 15:17 #59499

  • HunBütyök
Gipszj írta:
Elolvastam a Marder cikket. Az én könyvemben ( Das grosse Buch der deutschen Heere im 20. Jahrhundert) más adatok vannak. Hogy kinek van igaza azt nem tudom eldönteni. Minden esetre a német löveggel szereltnek SdKfz 138, a szovjet löveggel szereltnek SdKfz 139 számot ad meg. Ezeket úgy emlékszem nem láttam a cikkben.A 125 LE-s Praga EPA motorra 7754 cm3-t és 2200 ford/percet ad meg. (SdKfz 139). A Praga AC motor teljesítménye 150 LE 2600 ford/percnél (SdKfz 138). Harci súlynak 10,8 (SdKfz 138)és 11,5 t (SdKfz 139) ad meg a könyv. Páncélzat egységesen 11-25mm.&lt;br&gt;&lt;br&gt;Szerkesztette: Gipszj, Időpont: 2011-10-18 15:14


Elég pontosnak tűnik, de sajnos sokszor még a száraz adatokban is vannak eltérések könyveket illetően. Amit sosem írtéke, ezek természetes mértékegységek, hogyan lehet mondjukl egyik helyen 7356 mm valami máshol meg 7360? Hőtágulás vagy mi?
Téma zárolva.

Válasz/Re:Vélemények, hibák 2011 okt. 22 16:58 #59538

  • Számvéber Norbert
Kedves Szerkesztők!

Valaki engedélyezze már az avatar képemet! Köszi!
Téma zárolva.

Válasz/Re:Vélemények, hibák 2011 okt. 22 20:51 #59540

  • Gipszj
HunBütyök írta:
Gipszj írta:
Elolvastam a Marder cikket. Az én könyvemben ( Das grosse Buch der deutschen Heere im 20. Jahrhundert) más adatok vannak. Hogy kinek van igaza azt nem tudom eldönteni. Minden esetre a német löveggel szereltnek SdKfz 138, a szovjet löveggel szereltnek SdKfz 139 számot ad meg. Ezeket úgy emlékszem nem láttam a cikkben.A 125 LE-s Praga EPA motorra 7754 cm3-t és 2200 ford/percet ad meg. (SdKfz 139). A Praga AC motor teljesítménye 150 LE 2600 ford/percnél (SdKfz 138). Harci súlynak 10,8 (SdKfz 138)és 11,5 t (SdKfz 139) ad meg a könyv. Páncélzat egységesen 11-25mm.&lt;br&gt;&lt;br&gt;Szerkesztette: Gipszj, Időpont: 2011-10-18 15:14


Elég pontosnak tűnik, de sajnos sokszor még a száraz adatokban is vannak eltérések könyveket illetően. Amit sosem írtéke, ezek természetes mértékegységek, hogyan lehet mondjukl egyik helyen 7356 mm valami máshol meg 7360? Hőtágulás vagy mi?

Azt gondolom, hogy az angolszász-metrikus mértékegységek (esetleg többszöri)átszámolásából adódnak. Meg a kerekítésekből.
Téma zárolva.

Válasz/Re:Vélemények, hibák 2011 okt. 24 11:06 #59562

  • Számvéber Norbert
A Grille-cikkel kapcsolatban jegyezném meg halkan, hogy az eszköz nem tüzérségi, hanem önjáró gyalogsági nehézfegyver volt. Jellemzően a páncélgránátos-ezredek ezred-közvetlen századaiban rendszeresítették őket, nem a tüzérezredekben.

Üdv
Téma zárolva.

Válasz/Re:Vélemények, hibák 2011 okt. 26 09:03 #59577

  • Panther
Én annyit mondanék, hogy a Sturmpanzer I. Bison képe ugyan jó, de a Sturmpanzer II-höz is egy, a Bison-ról készült kép van beszúrva.

Hasonlóképpen az un. Stuka zu Fuss-hoz is egy széria Sd.Kfz. 251-es képe van berakva.
Téma zárolva.

Válasz/Re:Vélemények, hibák 2011 okt. 26 15:06 #59580

Gipszj írta:
HunBütyök írta:
Gipszj írta:
Elolvastam a Marder cikket. Az én könyvemben ( Das grosse Buch der deutschen Heere im 20. Jahrhundert) más adatok vannak. Hogy kinek van igaza azt nem tudom eldönteni. Minden esetre a német löveggel szereltnek SdKfz 138, a szovjet löveggel szereltnek SdKfz 139 számot ad meg. Ezeket úgy emlékszem nem láttam a cikkben.A 125 LE-s Praga EPA motorra 7754 cm3-t és 2200 ford/percet ad meg. (SdKfz 139). A Praga AC motor teljesítménye 150 LE 2600 ford/percnél (SdKfz 138). Harci súlynak 10,8 (SdKfz 138)és 11,5 t (SdKfz 139) ad meg a könyv. Páncélzat egységesen 11-25mm.&lt;br&gt;&lt;br&gt;Szerkesztette: Gipszj, Időpont: 2011-10-18 15:14


Elég pontosnak tűnik, de sajnos sokszor még a száraz adatokban is vannak eltérések könyveket illetően. Amit sosem írtéke, ezek természetes mértékegységek, hogyan lehet mondjukl egyik helyen 7356 mm valami máshol meg 7360? Hőtágulás vagy mi?

Azt gondolom, hogy az angolszász-metrikus mértékegységek (esetleg többszöri)átszámolásából adódnak. Meg a kerekítésekből.


Így van! Csatlakozom az előttem szólóhoz!
Az átszámolgatásokból sajna sok pontatlanság adódik...
Téma zárolva.

Válasz/Re:Vélemények, hibák 2011 nov. 02 19:52 #59690

  • Számvéber Norbert
Szerintem jobb lenne, ha a cikkeket lehetne kommentálni. Úgy egy helyen lenne minden kiegészítés, dicséret és kritika.
Az aacheni \&quot;csatáról\&quot; szóló cikk pl. sajnos szerintem nagyon soványka. Csak a minimális kiegészítés meghaladná a \&quot;cikk\&quot; jelenlegi terjedelmét...
Téma zárolva.

Válasz/Re:Vélemények, hibák 2011 nov. 03 09:07 #59696

  • Bazooka Joe
Ha lefordítja az ide vonatkozó angol wikis cikket, már azzal is többet ki tudott volna hozni belőle.
Téma zárolva.

Válasz/Re:Vélemények, hibák 2011 nov. 03 13:15 #59700

  • koszta
Számvéber Norbert írta:
Szerintem jobb lenne, ha a cikkeket lehetne kommentálni. Úgy egy helyen lenne minden kiegészítés, dicséret és kritika.


Ezzel sajnos jelentősen növekedne a moderálási terület is, ami még plusz munkát okozna. Ezért nem lehet minden cikkhez hozzászólni.

A kiegészítéseket pedig várjuk az This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. email címre. <br><br>Szerkesztette: koszta, Időpont: 2011-11-03 14:16
Téma zárolva.

Válasz/Re:Vélemények, hibák 2011 nov. 03 13:38 #59701

  • Számvéber Norbert
koszta írta:
Számvéber Norbert írta:
Szerintem jobb lenne, ha a cikkeket lehetne kommentálni. Úgy egy helyen lenne minden kiegészítés, dicséret és kritika.


Ezzel sajnos jelentősen növekedne a moderálási terület is, ami még plusz munkát okozna. Ezért nem lehet minden cikkhez hozzászólni.

A kiegészítéseket pedig várjuk az This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. email címre. &lt;br&gt;&lt;br&gt;Szerkesztette: koszta, Időpont: 2011-11-03 14:16


Akkor legalább valami előzetes szűrő lehetne, hogy az aacheni \&quot;csatáról\&quot; szóló valamihez hasonló harmatgyenge dolgok ne kerüljenek már ki.
Téma zárolva.

Válasz/Re:Vélemények, hibák 2011 nov. 03 14:21 #59704

  • koszta
Viszont ezt a kommentes dolgot felvetem a szerkesztőségben, és akkor elképzelhető, hogy lehet majd írni kiegészítéseket. Persze ha be lesz vezetve máshol is a kommentrendszer, arról majd értesíteni fogok mindenkit. .)
Téma zárolva.
Az oldal megjelenítéséhez szükséges idő: 0.32 másodperc
Joomla templates by a4joomla