Bazooka Joe írta:
Hajcihő írta:
Miután ez egy Mk V. változat, nagy valószínűséggel egy Rolls-Royce Merlin 45 sorozatú 1515 lóerős motor volt benne, már az eredeti változatában. Ez viszont egy Bf 109 D-s motortérrel van szerelve, tehát valószínűleg egy 1475 lovas Daimler-Benz DB 605A motorral kombinálták, amin - a légbeszívó nyílásból ítélve - egy MW-50 típusú turbófeltöltő van, amivel motorteljesítmény 1800 lovacska.
Na jah, aki repült is vele, az minden csínyát-bínyát ismeri a gépnek. Igaz-e?!
Várjuk a feladványod Hajcihő.
Hát \"mindent\" azért nem, de a \"harci\" üzemeltetés jó néhány alapvető szabályát igen. Ezt meg muszáj is, ha az ember fia nem akarja, hogy a motor úgy gondolja, hogy ő meg akar állni. Ez nem igazán előnyös, ha pár száz méter levegő van a szárnyak alatt.
És akkor kérdés(ek):
1.)Milyen motor ez, és melyik harceszköznek volt elsődlegesen az erőforrása?
A kép rejtve van vendégek elől, jelentkezz be vagy regisztrálj a megtekintéshez.
2.) Mi a jobboldali végén (tehát a végén) található korong alkú formáció, és mi a funkciója?
3.) Milyen módon, eszközzel indították be?
4.) Mi volt ennek az indítási módnak,
a.) az előnye,
b.) a hátránya?<br><br>Szerkesztette: Hajcihő, Időpont: 2010-03-06 14:27