Airborne Division írta:
ez valami nagyon furán összeeszkábált szerkezet mert lánctalpa meg sima kereke is van,szerintem ez különböző alkatrészekből van összerakva...
Elárulom drága Ejtőernyős óvodás gyurmaszakkör-t kedvelő barátom, hogy a 30-as évek elején, közepén a kerekes és egyszerre lánctalpas járművek széles palettája készült el különböző népek gyáraiban. A kerék lényege az volt, hogy nagyobb sebességre képes velük a jármű és a lánctalp kevélsé kopik.
Ilyen furcsa szerekezetek csak neked furcsák, aki a 101. óvodai gyurmaszakkör nevű repülőről pottyantott nyikhajokat kedveli, de nekem teljesen megszokott kísérleti járművek. Na jó voltak belőlük sorozatban gyártopttak is, sőt volt olyan gumikerekes-lánctalpas harcjármű is amiből lenyomtak többezret: BT sorozat.
A BT-2-től a BT-5uig mindkét harckocsi tudodd gumikeréken vágtázni 80-nal,. harcban viszont, vagy nehéz terepen ráhúzták a lánctalpat a kerekentyűkre és már csak 50-60-nal ment tovább.
A BT-7 már csak lánctalpas futúművel volt szerelve.
A lengyelek (tudod, ők is harcoltak a második világháborúban a 101-eseken kívül 1939 és 1945 között) például az Ursus tehergépkocsi alkatrészeit felhazsnálva a TK-3 kisharckocsi alá terveztek ilyen okosságot. A kis bogyótankra felszerelték ezt a speciálisalvázat és spurizott mint a nyúl. Kb 30 darab készült belőle.