Gipszj írta:
Az olaszoknak nem volt gyakorlatuk a repülőgép-hordozók építésében, az anyahajó leszállásra alkalmas repülőgépek építésében sem és az anyahajó üzemeltetésében sem. A fedélzeti repülőgép, amelyik anyahajó leszállásra alkalmas az jelentősen eltér a szárazföldi repülőgéptől. Jobb kilátás, erősebb futómű, a sárkánynak is erősebbnek kell lennie. Az anyahajó leszállás az a leszállás egy külön fajtája, a gépet kilebegtetés nélkül kenik oda a fedélzethez úgy, hogy nagy teljesítmény tartományban dolgozó a motor mellett a fékezőhorog rántja le a gépet a fedélzetre. A Spitfire nem bírta ezt az igénybevételt, pedig amúgy jó gép volt. A Hellcat is ezért volt olyan nehéz dög.
Pontosan. Kontrollált zuhanásnak is hívják az ilyen leszállást.
Egyébiránt nem egyszerű érzés, volt benne részem - utasként - a frász rámjött, pedig nem vagyok egy félős típus, mert mindennel ellenkezik, amit addig tanultam, tudtam, és átéreztem, ráadásul, alaposan felülírja az ember ösztöneit.