A csatolt fényképanyag alapján nem tűnik megbízhatónak sem a cég, sem az adatai. Német hajókra vonatkozóan Siegfried Breyert tartják a legjobbnak. Persze ő sem tévedhetetlen. Azonkívül a az is kérdéses melyik évre vonatkozik az adat, mert a hajókat gyakran átépítették. A hosszuk ritkán változott, de a Scharhorst osztálynak, a Kongo, Nagato, Hyuga, Conte di Cavour, Caio Duilio osztálynak igen. A szélessége a legtöbb nagy hajónak megnőtt az átépítés során. Föl a fejjel.
A honlap haditechnika rovatában a hajókra vonatkozó adatok általában pontosításra szorulnak. Magyar fordításnál gyakori hiba, hogy a fordító nincs tisztában a standard, a szerkesztési és max. vízkiszorítás közti különbséggel. Óriási tévedés az is, hogy a bruttóregisztertonna az vízkiszorítás. Ezt a teljes hajó hasznos térfogatából számítják, a vízkiszorításhoz nagyon távoli, elenyésző köze van, csak kereskedelmi hajóra értelmezhető.<br><br>Szerkesztette: Gipszj, Időpont: 2010-11-04 18:35