Gipszj írta:
Panther írta:
Igen, tudom, hogy Condor derítette fel a konvojokat a farkasfalkák számára, de bombákkal támadást is indíthatott a magányos célok ellen, ha kellett. A gép hatótávjának köszönhetően át tudta repülni az Atlanti óceánt, így utasgépként eljutott New Yorkba. Ennek a gépnek a továbbfejlesztett változatával vettek részt a pályázaton, aminek célja egy amerikai célpontok bombázására alkalmas gép lett volna. Mint tudjuk, ennek be nem vetett nyertese hasonlított külsőre a B-29-re. A típusnév nem jut eszembe, ozstott hátsó vezérsíkja volt, és ha jól emlékszem, a Messerschmitt gyáré volt.
Bocsánat de van kacsa vezérsík, függőleges vezérsík, vízszintes vezérsík (hagyományos és \"T\" mindkettőből van balance is), a függőlegesből van osztott is meg pillangó is, de hátsó vezérsíkról most hallok először.
Szerkesztette: Gipszj, Időpont: 2011-01-22 18:27<br><br>Szerkesztette: Gipszj, Időpont: 2011-01-22 18:36
HŰha öregem, akkor komoly hiányosságaid vannak a repülőgépek felépítését illetően!!!

Ugyanis a vezérsíkok többnyire a repülőgépek farok-részén helyezkednek el (és van vízszintes-, meg függőleges-vezérsík)! A vezérsíkok lehetnek, hagyományos-, T-, V-, osztott-elrendezésűek stb! A \"kacsa-szárny\" (tulajdonképpen a vízszintes-vezérsík előrehozva) elrendezés viszont egy kisebb-előszárny, ami a repülőgéptörzs elején (rendszerint a pilótafülke közelében) található!!! Lásd pl.: JAS-39 Gripen!

<br><br>Szerkesztette: Kamikaze, Időpont: 2011-01-31 17:40