Nemcsak a Phantom-nak (F-4B?) voltak gépágyú nélküli verziói, hanem a 21-nek is. Az \"F\"-nek, \"F-13\"-nak volt, de azt hiszem, hogy ezek után a \"PF\" jött és annak nem volt gépágyúja.
A MiG-17-es volt a Phantom-ok réme Viet-Nam-ban. A 17-es sokkal könnyebb gép volt mint a Ph., relative erősebb hajtóművel. A Ph. sem volt képes sokáig repülni a kb. 2400km/h-ás max. sebességgel még függesztmény nélkül sem. Az utazó sebessége hangsebesség alatt volt, nem sokkal több mint a MiG-17-é. Sőt a 21 sem volt lényegesen gyorsabb a mindennapi életben, mert nagy sebességnél pillanatok alatt kifogyott az üzemanyaga. Úgy számoltak, hogyha a 21-es max. sebességre gyorsít (M2,05) akkor azonnal le kell szállnia üzemanyagért. Emiatt van az, hogy az amerikaiak az F-5 Freedom Fighter-rel veszik egy kalap alá. Akik repülték a 21-t, azok szerint a gép képes lett volna M2,5-re is, ha előbb el nem fogy a kerozin.<br><br>Szerkesztette: Gipszj, Időpont: 2011-01-23 15:03