Az oldal semmilyen felelősséget nem vállal a hozzászólásokért!

Üdv, Vendég

TÉMA: Repülők

Válasz/Re:Kedvenc repülők 2011 jan. 23 10:05 #51667

  • Panther
A Corsair igen sokoldalú gép volt, használhatta akár a Tini Tim rakétát is, bár ez hosszabb volt, mint maga a gép. Az F3-as meg ha jól tudom, tulajdonképpen a Wildcat elődje volt, mint hajófedélzeti vadászgép.

Láttam pár filmet, ahol mutattak marhaságokat. A leggyakoribb a Tigrisek felbukkanása olyan filmekben, amik a Fall Gelbről szólnak. De pl. a Call of Dutyban Sztálingrádnál kötényezett, hosszúcsövű Panzer IV és T-34/85 van. At 5-ben meg Királytigris is!
Téma zárolva.

Válasz/Re:Kedvenc repülők 2011 jan. 23 10:07 #51668

  • HunBütyök
Igen, az alap sudden strikeokban is Pershin gmegy afrikában. És vadásztigris Harkovban. Meg sok ilyen butaság.
Téma zárolva.

Válasz/Re:Kedvenc repülők 2011 jan. 23 11:01 #51680

  • Bazooka Joe
Panther írta:
De pl.: a Call of Duty-ban, Sztálingrádnál hosszú csövű Panzer IV...


Talán mert ott volt olyan... <br><br>Szerkesztette: Bazooka Joe, Időpont: 2011-01-23 12:11
Téma zárolva.

Válasz/Re:Kedvenc repülők 2011 jan. 25 21:27 #51803

  • Bazooka Joe
Bazooka Joe írta:
Panther írta:
De pl.: a Call of Duty-ban, Sztálingrádnál hosszú csövű Panzer IV...


Talán mert ott volt olyan...


www.ww2incolor.com/german/24+pz+div.html

www.ww2incolor.com/art/6th.html
Téma zárolva.

Válasz/Re:Kedvenc repülők 2011 jan. 26 11:48 #51806

  • Panther
1. A köténylemezt még mindíg nem látom
2. Amennyire én tudom, azok az alakulatok, amelyek Sztálingrádban voltak, csak Panzer III-asokat használtak, mert könnyebbek voltak, kissebb helyen is meg tudtak fordulni, és amúgy is ritkán futottak orosz harckocsikba. Külön kiemelném a \&quot;Sztálingrádban\&quot; szót, az állítás nem vonatkozik a városon kívül harcoló alakulatokra.


De ez már nem a repülőgépekről szól, vissza a témához:
egy filmben, ami a Tito-féle partizánharcokról szól, Dauntlessek voltak olyanra festve (szürke, sárga orral), mint a Bf-109 E-k az angliai csatában. Szörnyen néztek ki. Ha esetleg Stukát akartak imitálni, ahhoz a festés és a szárny alakja sem jó. És jól láthatóan ültek a hátsó géppuskák mögött is.
Téma zárolva.

Válasz/Re:Kedvenc repülők 2011 jan. 26 12:29 #51808

  • Gipszj
Panther írta:

egy filmben, ami a Tito-féle partizánharcokról szól, Dauntlessek voltak olyanra festve (szürke, sárga orral), mint a Bf-109 E-k az angliai csatában. Szörnyen néztek ki. Ha esetleg Stukát akartak imitálni, ahhoz a festés és a szárny alakja sem jó. És jól láthatóan ültek a hátsó géppuskák mögött is.

Az átlag amerikai szinvonalához volt szabva, annak jó ez így is, úgyse sokat ért belőle.
Téma zárolva.

Válasz/Re:Kedvenc repülők 2011 jan. 26 19:15 #51840

Sziasztok elolvastam a Dornier Do 26 hidroplánról szóló cikket és feltűnt hogy dízel motorok hajtották . Ez igaz ? Létezett olyan dízelmotor ami bevált repülőgép motornak ? Aki ért hozzá írna pár sort mert nagyon kíváncsivá tett ez a cikk
Téma zárolva.

Válasz/Re:Kedvenc repülők 2011 jan. 26 19:56 #51841

  • Gipszj
Olyan amelyik bevállt volna nem létezett. A SzU. is kísérletezett dízel motorokkal. Ilyen volt a Csaromkij Acs-30B is. Ők Petyjakov Pe-8-as távolsági nehézbombázóba építették be. Itt sem vált be, rázott, pedig a magas kompressziójú motorok jobban bírják teljesítmény csökkenés nélkül a nagyobb magasságot.<br><br>Szerkesztette: Gipszj, Időpont: 2011-01-26 22:13
Téma zárolva.

Válasz/Re:Kedvenc repülők 2011 jan. 27 15:38 #51864

Szerintetek,ha az olajtartalékokból kifogyunk,(ez 30-40 év)akkor mi fogja pótolni?Szerintem nitrogén,vagy növényi olajok.
Téma zárolva.

Válasz/Re:Kedvenc repülők 2011 jan. 27 15:48 #51867

Van benne valami de ne offtoljuk a témát:)
Téma zárolva.

Válasz/Re:Kedvenc repülők 2011 jan. 29 17:38 #51992

  • Magyarharcos
101.Légideszant írta:
Szerintetek,ha az olajtartalékokból kifogyunk,(ez 30-40 év)akkor mi fogja pótolni?Szerintem nitrogén,vagy növényi olajok.



Ezt valamékszer csoport társaimmal is beszéltük az alábit szűrtük le belőle:
Az arab államok az olajból gazdagodtak meg enyire, mint ahogy most vannak. Ha kifognak fogyni az olajból, más bevételi forrást kell használni, de mi legyen az?
Felvetetésem:
Úgy is sok arra felé a terroristának való, csináljanak belőle turisztikai látványoságot ahogy felrombantanak dolgokat. (Nem vagyok raszista, csak úgy elmémbe villant).
A másik, ha abszolúlt olaj hiány, akkor napenergia. Harckocsikra, gépjárművekre, repülőkre fel szerelik és úgy mennek.
Szituáció:
Két nagy hatalom össze kap, de csak ilyen fegyvereik vannak. Hónapokig dolgoznak azzon hogy kiszámolják a tökéletes napot, az offenzíva megindítására. Eljön a várva várt pillanat, elkezdődik a csata, egyszer csak egy kis felhőzet kezd megjeleni, csata félbe marad. Eltelik 2-3 óra, egyik tábornok elordítja magát, de úgy hogy az ellenséges táborban is lehessen hallani:
\&quot;Na gyerekek, menjünk hazza ez a buli is elmarad!\&quot;
Téma zárolva.

Válasz/Re:Kedvenc repülők 2011 jan. 30 09:17 #52015

  • Panther
Ez marhaság. A napelemek amúgy is sok helyet foglalnak, és az energia hosszútávú tárolása sincs még kielégítően megoldva. A növényi olaj lessz a nyerő, ha ugyan lesz még elég növény addigra. Az arab államok valószínűleg a turizmust részesítik majd előnybe, lásd pl. Dubait.
Téma zárolva.

Válasz/Re:Kedvenc repülők 2011 jan. 30 14:47 #52038

A nitrogén miért nem jó?
Szerintem az les a nyerő!<br><br>Szerkesztette: 101.Légideszant, Időpont: 2011-01-30 15:47
Téma zárolva.

Válasz/Re:Kedvenc repülők 2011 feb. 01 18:47 #52179

  • Metalljacket
101.Légideszant A nitrogén miért nem jó?

Szerintem az les a nyerő!

Most mi van? Mit akarsz a nitrogéntől? A nitrogén a nemesgázok csoportjába tartozik. Olyan mint a nemesfém. Azért nemes, mert rendkívül nehezen oxidálható. A dieselmotor csak azért termel nitrogénoxidot, mert nagy sűrítés mellett magas hőmérsékleten égeti el OXIGÉN jelenlétében a dieselolajat. A nitrogéngáz sok mindenre jó, de üzemanyagnak sajna a legkevésbé sem. Pedig a földi légkör nagy százalékban tartalmazza. Kinyerni sem nehéz, a nem feketelőpor alapú robbanóanyagok is jórészt a légkör nitrogénjéből készülnek. Ezeket persze elméletileg használhatnák \&quot;robbanó\&quot;motorban, de az energia nem a jármű mozgatására hanem az alkatrészek minél nagyobb területen történő szétterítésére hasznosulna. Lásd \&quot;robbantásos trágyaszórás\&quot;.
Téma zárolva.

Válasz/Re:Kedvenc repülők 2011 feb. 01 19:13 #52182

  • Metalljacket
Luger







Sziasztok elolvastam a Dornier Do 26 hidroplánról szóló cikket és feltűnt hogy dízel motorok hajtották . Ez igaz ? Létezett olyan dízelmotor ami bevált repülőgép motornak ? Aki ért hozzá írna pár sort mert nagyon kíváncsivá tett ez a cikk


Igen, létezett. Ha jól emlékszem Jumo 405 C ellendugattyús kétütemű magassági dieselmotornak hívták.
Egyike volt a Reich nagy tévedéseinek. A koncepció jó volt, építsünk a benzines motorokat kiváltani képes dieselt, mert kevesebbet fogyaszt, és egyszerűbben előállítható az üzemanyaga. Hogy miért repülőgépmotorra gondoltak amikor a páncélosok benzinesekkel jártak, az számomra rejtély. Jó kis műszaki csoda volt egyébként, csak nem harci repülőgépbe való. 12.500 m körül volt a csúcsmagassága, keveset evett és általában nem volt igényes. Dieselhez méltóan lusta volt ami egy polgári szállítógépnél még csak el is megy. Elindulok Bécsből Kairóba, az utazási magasságon bekapcsolom az automatát és felhúzom a vekkert fél nyolcra, aztán nyugodtan csucsu. Majd ha le kell szállni, akkor ott leszek. Bombázó, felderítő(?), vagy csak katonai szállító feladatoknál ez nem megy. Ha tolsz egy kövér padlógázt mert menekülni kell, és 1-2 perc múlva éreznéd hogy \&quot;na már kezd húzni\&quot;, valszeg már rég meghaltál.
Téma zárolva.
Az oldal megjelenítéséhez szükséges idő: 0.15 másodperc
Joomla templates by a4joomla