Az oldal semmilyen felelősséget nem vállal a hozzászólásokért!

Üdv, Vendég

TÉMA: Repülők

Válasz/Re:Kedvenc repülők 2011 feb. 05 09:16 #52536

  • Magyarharcos
101.Légideszant írta:
Ez a Me323 nagy találmány volt



Engemet 0:50-től 1:50-ig a hideg ráz ki...
<br><br>Szerkesztette: Magyarharcos, Időpont: 2011-02-05 10:16
Téma zárolva.

Válasz/Re:Kedvenc repülők 2011 feb. 05 10:07 #52545

  • Gipszj
Kalmopyrin, Rubophen, Aszpirin, au choix.
Téma zárolva.

Válasz/Re:Kedvenc repülők 2011 feb. 05 12:42 #52554

  • Magyarharcos
Téma zárolva.

Válasz/Re:Kedvenc repülők 2011 feb. 05 14:31 #52558

Miért?Korszakalkotó repülő volt.
Téma zárolva.

Válasz/Re:Kedvenc repülők 2011 feb. 05 14:35 #52560

  • Magyarharcos
Nem kedves 101.-es, azért volt ki téve a smile, amit Gipszj mondott utánam...
Téma zárolva.

Válasz/Re:Kedvenc repülők 2011 feb. 05 14:39 #52561

Én arra mondtam,hogy0:50-től 1:50-ig a hideg ráz ki téged.
Téma zárolva.

Válasz/Re:Kedvenc repülők 2011 feb. 05 16:00 #52565

  • HunBütyök
Magyarharcos írta:
Gondolom mindenki olvasta a német érdekességek alatt az Me-323-at?





Nem olvastam. Miért?
Téma zárolva.

Válasz/Re:Kedvenc repülők 2011 feb. 05 16:54 #52573

  • Magyarharcos
HunBütyök írta:
Magyarharcos írta:
Gondolom mindenki olvasta a német érdekességek alatt az Me-323-at?





Nem olvastam. Miért?



Akkor olvasd el vagy a videót nézd meg!
Téma zárolva.

Válasz/Re:Kedvenc repülők 2011 feb. 05 16:59 #52575

  • Magyarharcos
Gipszj írta:
A zsákmányolt Zero-k alapján kiderült a Zero titka. Csak kis sebességnél volt könnyen vezethető, ahogy nőtt a sebesség úgy keményedett a csűrő, páncélzata pedig nem volt. Et tette lehetővé, hogy 1100-1300 LE-s motorral jó teljesítménye legyen.


Ha bár ehhez is pokoli szerencse kelletett...
Egy fiatal hadnagy volt túl bátor, talaj közelbe akart véghez vinni légi bemutatót. A gép átfordult, és a hátán landolt. Szerencsétlen hadnagy meg a nyakát szegte...
Téma zárolva.

Válasz/Re:Kedvenc repülők 2011 feb. 05 17:35 #52588

  • Gipszj
Minden repülőgéppel meg lehet csinálni, amelyik alkalmas a hátonrepülésre. (olaj és üzemanyag rendszer, általában öt percig képesek a hátonrepülésre ezek a gépek) csak megfelelő kezdeti sebesség kell hozzá. Háton a legtöbb gép hajlamos leadni az orrát ezért bottal meg kell támasztani. (előre kell nyomni a magassági kormányt) Késhelyzetben (szárnyak függőlegesek) a fölső lábbal rá kell lépni az oldalkormányra. A precesszió miatt ez nem is olyan könnyű, a gép hajlamos kitörni az orsóból. Ez amit itt leírtam a vezetett orsó. Dobott orsónál kevesebb kormánymozdulat kell, de ezt nem nagyon szokták csinálni polgári géppel mert nagy az igénybevétel.
Téma zárolva.

Válasz/Re:Kedvenc repülők 2011 feb. 05 19:18 #52613

  • Panther
Ha jól tudom, a Zero eredetileg Zero Sen és Reisen néven volt isbert a japánoknál, szövetséges kódneve pedig a Zeke volt. Valaki tudja, mit jelent a Reisen? Kiványcsi volnék rá.
Téma zárolva.

Válasz/Re:Kedvenc repülők 2011 feb. 05 19:21 #52615

  • koi
Nézd meg,hátha van online japán-magyar szótár.
Téma zárolva.

Válasz/Re:Kedvenc repülők 2011 feb. 05 19:41 #52626

a Reisen nem japán,hanem német.
Téma zárolva.

Válasz/Re:Kedvenc repülők 2011 feb. 05 19:47 #52633

  • Com. Hakapeszi
Sok Rammsteint hallgatsz deszantos:laugh: .....nem tudom a japánok miért adtak volna német nevet a repűlőknek?
A zero hivatalos elnevezése magyarul kb. úgy hangzik hogy \&quot;0 típusú hordozófedélzeti vadász\&quot;. Ezt persze lehetne finomítani. Egyébként a Rei a nulla, a sen pedig a vadász szóból jön, úgyhogy kb. annyit tesz mint az angol Zero Fighter elnevezés.<br><br>Szerkesztette: Com. Hakapeszi, Időpont: 2011-02-05 20:50
Téma zárolva.

Válasz/Re:Kedvenc repülők 2011 feb. 05 19:48 #52636

Én ilyet nem mondtam.
Téma zárolva.
Az oldal megjelenítéséhez szükséges idő: 0.17 másodperc
Joomla templates by a4joomla