Az oldal semmilyen felelősséget nem vállal a hozzászólásokért!

Üdv, Vendég

TÉMA: Repülők

Válasz/Re:Repülők 2011 ápr. 15 16:44 #55852

  • Magyarharcos
Honnan jött az ötlet, hogy a Do-335-nek egy húzó, és egy toló hajtóműve is volt. Ha kilövik az egyiket, akkor van másik, vagy mi a jó hét raklapos szent sz*r?
Téma zárolva.

Válasz/Re:Repülők 2011 ápr. 15 16:51 #55853

  • Gipszj
Magyarharcos írta:
Honnan jött az ötlet, hogy a Do-335-nek egy húzó, és egy toló hajtóműve is volt. Ha kilövik az egyiket, akkor van másik, vagy mi a jó hét raklapos szent sz*r?

Kisebb a légellenállás, mert az csak egy motor felületnyi és ha jól választják meg a forgásirányokat akkor a precesszióra is jó hatással van. Viszont mivel a hátsó sróf az első árnyékában dolgozik ezért a hatásfoka valószínűleg kisebb. Ja, lehet, hogy a súlypontot is előnyösen befolyásolja, mert nem kell a vízszintes vezérsík állásszögével megoldani a megfelelő helyzetét. Ez is csökkenti a légellenállást. Amiket itt írtam azok az én ötleteim, még jók is lehetnek. Vagy nem.<br><br>Szerkesztette: Gipszj, Időpont: 2011-04-15 18:51
Téma zárolva.

Válasz/Re:Repülők 2011 ápr. 16 11:31 #55895

  • Panther
Külön motorokkal is egész lól repült. De katapultülés kellett, és a hástó vezérsíkot a motorral együtt lerobbantották, ha a pilóta nem akarta, hogy miközben elhagyja a gépet, bedarálja a hátsó propeller. Elég költséges gép volt ezek miatt, és kicsit elavult, ha azt nézzük, hogy a sugárhajtóműves gépek hajnalán járunk.
Téma zárolva.

Válasz/Re:Repülők 2011 ápr. 16 18:11 #55922

  • Magyarharcos
Az egy dolog hogy elavult, de felül múlta a Me-262-eket.
Téma zárolva.

Válasz/Re:Repülők 2011 ápr. 16 19:32 #55933

  • Panther
Mégis miben? Max abban, hogy nem volt olyan sérülékeny le és felszálláskor, és külön hajtóművekkel is jól repült. De majdnem olyan drága is volt. És nem hullhattak ki a turbinalapátjai menet közben, vagy nem reagált olyan érzékenyen a gázkar elmozdulására sem.
Téma zárolva.

Válasz/Re:Repülők 2011 ápr. 16 21:25 #55941

  • Magyarharcos
Asszem legfőbb kép az előállítás. Mi az olcsóbb? Két dugattyús motor, vagy két sugárhajtó mű, ami eleve volt mikor saját magát irányította?
Téma zárolva.

Válasz/Re:Repülők 2011 ápr. 17 11:09 #55956

  • Panther
igen, ez igaz, de olcsóbb nemigen lehetett, hiszen két motor, lerobbantható farokrész, katapultülés, újszerű szerkezet, stb stb.
Téma zárolva.

Válasz/Re:Repülők 2011 ápr. 17 18:54 #55980

  • Gipszj
Sokkal megbízhatóbb volt. A sugárhajtású gépeknél a hatvanas években még egy óra repülésre 30-40 óra karbantartás jutott, ha az irodalom nem hazudik.
Téma zárolva.

Válasz/Re:Repülők 2011 ápr. 18 15:08 #56004

  • Panther
Az biztos. A sugárhajtású gépek igazából még a 60-as évek közepéig gyerekcipőben jártak.
Téma zárolva.

Válasz/Re:Repülők 2011 ápr. 18 15:44 #56007

  • banditos
Igen,elég idióta megoldások voltak!
Téma zárolva.

Válasz/Re:Repülők 2011 ápr. 18 18:08 #56018

  • Panther
Már konkrétan mire gondolsz?
Téma zárolva.

Válasz/Re:Repülők 2011 ápr. 18 20:21 #56023

  • banditos
Volt a németeknél (most nem jut eszembe a neve) egy ami magától felrobbant.Hu,He.......
Téma zárolva.

Válasz/Re:Repülők 2011 ápr. 20 13:39 #56095

  • Panther
Nekem erről csak a Komet jut eszembe, mert ha a kétféle üzemanyag töltéskor összekeveredett, az egész gép pilótástól-kiszolgálószemélyzetestől felrobbant.
Téma zárolva.

Válasz/Re:Repülők 2011 ápr. 20 19:34 #56122

  • Gipszj
Me 163 Komet és Ju 248 és Me 263, az utóbbiak a Me 163 továbbfejlesztései.<br><br>Szerkesztette: Gipszj, Időpont: 2011-04-20 21:34
Téma zárolva.

Válasz/Re:Repülők 2011 ápr. 21 08:11 #56136

  • Panther
A 263-ast ismerem, van behúzható fotóműve, és az alakja is változott némiképp, de a junkerset még most hallom elősször. Linkelnél be egy képet?
Téma zárolva.
Az oldal megjelenítéséhez szükséges idő: 0.12 másodperc
Joomla templates by a4joomla