Az oldal semmilyen felelősséget nem vállal a hozzászólásokért!

Üdv, Vendég

TÉMA: Repülők

Válasz/Re:Kedvenc repülők 2009 jún. 27 07:52 #16160

  • Bazooka Joe
Nah végre vki! Nekem a Focke-Wulf Fw 190 az a problémám, hogy nagyon könnyen egy fordulásnál irányíthatatlanná válik és elkezd lefelé haladni, és újra fel kell húznom, hogy ne zuhanjak le.

Ha tudsz segíteni ebben akkor beszéljük meg a Számítógépes játékok topikban.<br><br>Szerkesztette: Bazooka Joe, Időpont: 2009-06-27 09:52
Téma zárolva.

Válasz/Re:Kedvenc repülők 2009 jún. 29 07:31 #16263

  • Bazooka Joe
Újjáépítették Hitler lopakodóját

A Horten Ho 229 a világ első lopakodója volt, de előbb lett vége a világháborúnak, mint hogy éles bevetésre indult volna. Az eredeti tervrajzok alapján újjáépített gépet korabeli technikát alkalmazó radarokkal tesztelték, hogy kiderüljön, mit kezdett volna vele a brit légvédelem, ha előbb készül el a gép.A világ egyik legnagyobb hadiipari cége, a Northrop Grumman specialistái építették újjá a National Geographic csatorna dokumentumfilmeseinek megbízásából a Hitler lopakodója néven elhíresült második világháborús német lopakodó vadászbombázót, a Horten Ho 229-est. A replika az eredeti tervrajzok alapján, a hatvan évvel ezelőtt hozzáférhető anyagok és eszközök segítségével készült. A kísérlet célja az volt, hogy kiderítsék, a gép képes lett volna-e az angol légvédelem kezdetleges radarjainak kijátszására, és meg tudta volna-e fordítani a háború menetét, ha kicsit korábban készül el, és eljut a tömeggyártásig.

A valóságban a gépből mindössze három darab készült, a tesztrepülések bíztatóak voltak, de éles bevetésen sosem vettek részt. Kettő elpusztult a háború utolsó hónapjaiban, a harmadikat Truman elnök titkos gemkapocs hadművelete (Operation Paperclip &amp;#8211; német tudósok Amerikába menekítése az oroszok elől) során Amerikába csempészték, és 50 éve a hadsereg egyik raktárában porosodott.

A lopakodót Reimar és Walter Horten, a Luftwaffe két híres mérnöke tervezte, a fejlesztést személyesen Göring támogatta. Ez a gép volt az első, ami megközelítette a Luftwaffe-vezér 3*1000 nevű tervének követelményeit (1000 km/h sebesség, 1000 km hatótávolság, 1000 kg rakomány): a végsebessége óránként 970 km volt, két, egyenként közel 500 kilós bombát tudott magával vinni, és emellett négy 30 mm-es gépágyú volt a fegyverzete. A prototípus 1944 karácsonyára készült el, de a nácik hamarabb futottak ki az időből, az üzemanyagból és a pilótákból, mint hogy bevethették volna.

A hadtudomány számára máig rejtély maradt, hogy a gép lopakodó képességei milyenek voltak. A csupa szárny gép formája meghökkentően hasonlít az amerikai B2 Spirit lopakodó bombázóéra, ami arra utal, hogy a Horten-testvérek évtizedekkel előzték meg a korukat, és a munkájukból sokat merítettek később az amerikaiak.

A gyakorlatilag függőleges felületek és szögletes részek nélküli forma azt segíti, hogy a radarhullámok minél kevésbé verődjenek vissza a gépről. A radar ellen Hortenék faszén és fűrészpor keverékével preparálták a gép testét, ami jó hatásfokkal nyeli el a radarhullámokat. A gép váza és a pilótafülke egyébként acélból készült, a gép teste és a szárnyak pedig fából voltak.
A kész másolatot egy olyan radarral tesztelték a Mojave sivatagban, ami a második világháború idejéről származó technikával dolgozott. A mérnökök arra jutottak, hogy a Horten Ho 229 ugyan nem vált láthatatlanná, de egy normál bombázóhoz képeszt húsz százalékkal közelebbről vette csak észre a radar. A világháborúban a brit légvédelem radarjai a partoktól nagyjából 160 kilométerre tudták észlelni a támadó német repülőket, ami a lopakodónál 130 km alá csökkent volna.A gép ráadásul sokkal gyorsabb volt az akkoriban megszokottnál, így az észrevétele után már 8 perccel a célpont fölött tudott volna lenni, szemben a német bombázók 19 perces idejével. A szakemberek szerint ezzel, ha véglegesen nem is, de rövid időre megfordíthatta volna a háborút a Horten Ho 229, még akkor is, ha a lopakodó módot segítő felépítés miatt, függőleges stabilizátorok nélkül a gép manőverezése, és a célzás elég labilis volt vele. A kép rejtve van vendégek elől, jelentkezz be vagy regisztrálj a megtekintéshez.
Csatolmányok:
Téma zárolva.

Válasz/Re:Kedvenc repülők 2009 jún. 29 14:57 #16269

  • HunBütyök
kedvenc német repülőgépem a Do-24-es!


A kép rejtve van vendégek elől, jelentkezz be vagy regisztrálj a megtekintéshez.
Téma zárolva.

Válasz/Re:Kedvenc repülők 2009 jún. 29 17:47 #16270

  • Bazooka Joe
Hát ez elég bizar külsejű...
Téma zárolva.

Válasz/Re:Kedvenc repülők 2009 jún. 29 18:38 #16271

  • HunBütyök
Totál jól néz ki. A háború után a franciák is hazsnálták még.
a háború előtt még az Királyi Holland Indiai csaptok is hazsnálták, sőt azt hiszem az ASusztráloknak is volt belőle.
Ez a repülű tengerészeti gép volt, és végigharcolta a háborút.
Szállítot tutast, használták felderítésre, bombázásra.
Praktikus cucc volt.
Ráadásul árvizes területen is le tudott szállni. XD
Téma zárolva.

Válasz/Re:Kedvenc repülők 2009 jún. 29 18:40 #16272

  • HunBütyök
Amúgy ez egy nagyon férfias gép is: nézzétek hogy feláll a farka!
Téma zárolva.

Válasz/Re:Kedvenc repülők 2009 jún. 30 13:46 #16286

  • Kurt Tank
A kép rejtve van vendégek elől, jelentkezz be vagy regisztrálj a megtekintéshez. Szerintem elég bizarr a kinézete, de a hidroplánoknál ez a kialakítás a praktikus. De ha már a repülőcsónakoknál tarunk akkor íme egy ami nem a szépségéről híres!
Csatolmányok:
Téma zárolva.

Válasz/Re:Kedvenc repülők 2009 jún. 30 17:47 #16296

  • HunBütyök
Ez vh utáni nem? nem ez váltotta fel a catalinát? Koreai háborúban is használták.

Én szeretem a repülőcsónakokat. Szerintem nagyon impozáns gépek.

A BV-222 is állati szép gép volt.

Másik kedvencem a Do-X repülőcsónak is. 1948-ig ez volt a világrekorder az utasszállításban. 169 embert szállított, ami akkor nem számított kevésnek. 3 darab épólt csak belőle. ha jól tudom egyik 1943-ban aknára úszott, másik meg a dunában landol tés összetört. a 3.-at meg ha jól tudom feldarabolták. XD


De ez még mind semmi, az angolok elkészítették a tutit 1938-ban! Short Maia fiahordó hidroplán!

A kép rejtve van vendégek elől, jelentkezz be vagy regisztrálj a megtekintéshez.
Téma zárolva.

Válasz/Re:Kedvenc repülők 2009 júl. 01 08:01 #16311

  • Liberator
Itt az egyik legrondább és legrosszabb gép: Curtiss SO3C Seamew. Le lehetett cserélni az úszótalpakat kerekes futóművekre, így repülőgéphordozóra is leszálhatott. Kb. 800 db-ot gyártottak belőle az amcsik, 100-at odaadtak a briteknek.
A kép rejtve van vendégek elől, jelentkezz be vagy regisztrálj a megtekintéshez.<br><br>Szerkesztette: Liberator, Időpont: 2009-07-01 11:59
Téma zárolva.

Válasz/Re:Kedvenc repülők 2009 júl. 03 08:07 #16408

  • Liberator
Itt egy szép gép, Olaszország legfontosabb vadászgépe a világháborúban: Macchi C.202 Folgore (\&quot;Mennykő\&quot;). A csillagmotoros C. 200-asokat váltotta fel, mert megkapta a DB 601 soros motorokat, amiket az Alfa Romeo gyár licencben készített a gépekhez. Harcolt még a szovjet fronton is. Kb. 500 db. készült belőle.

A kép rejtve van vendégek elől, jelentkezz be vagy regisztrálj a megtekintéshez.
Téma zárolva.

Válasz/Re:Kedvenc repülők 2009 júl. 03 14:33 #16423

  • Bazooka Joe
Na ez a repülőgép már jól néz ki!
Téma zárolva.

Válasz/Re:Kedvenc repülők 2009 júl. 03 18:04 #16429

  • HunBütyök
Láss csodát Liberátor barátom....

MC-200
A kép rejtve van vendégek elől, jelentkezz be vagy regisztrálj a megtekintéshez.

Szerkesztette: HunBütyök, Időpont: 2009-07-03 20:07<br><br>Szerkesztette: HunBütyök, Időpont: 2009-07-03 20:07
Csatolmányok:
Téma zárolva.

Válasz/Re:Kedvenc repülők 2009 júl. 03 18:08 #16430

  • HunBütyök
MC-202 A kép rejtve van vendégek elől, jelentkezz be vagy regisztrálj a megtekintéshez.
Csatolmányok:
Téma zárolva.

Válasz/Re:Kedvenc repülők 2009 júl. 03 18:23 #16431

  • Liberator
Igéret földje lesz az új sudden. Van lista arról hogy milyen gépek lesznek a modban?
Téma zárolva.

Válasz/Re:Kedvenc repülők 2009 júl. 03 18:58 #16435

  • HunBütyök
repcsik?

a pc-s játékok topicban válaszolok.
Téma zárolva.
Az oldal megjelenítéséhez szükséges idő: 0.13 másodperc
Joomla templates by a4joomla