Az oldal semmilyen felelősséget nem vállal a hozzászólásokért!

Üdv, Vendég

TÉMA: Repülők

Válasz/Re:Kedvenc repülők 2010 már. 31 08:09 #30861

  • Rife
A Hurricane az 1940-es időben valóban a legjobb romboló volt, de véletlenül nem a Typhoon-t nevezték \"konzerv nyitónak\".
Téma zárolva.

Válasz/Re:Kedvenc repülők 2010 már. 31 09:14 #30862

Rife írta:
A Hurricane az 1940-es időben valóban a legjobb romboló volt, de véletlenül nem a Typhoon-t nevezték \"konzerv nyitónak\".


A Typhon örökölte meg a nevet.
Attól meg a Tempest.<br><br>Szerkesztette: Hajcihő, Időpont: 2010-03-31 11:54
Téma zárolva.

Válasz/Re:Kedvenc repülők 2010 már. 31 09:55 #30863

Kamikaze írta:
Hajcihő írta:
Luger írta:
Szegény Dak páncélosok... szövetséges túlerő és még ezek a bestiák ....
Viszont ezek a gépek ilyen változtatások mellett is jobban manővereztek mint a stuka páncélvadászok nem?
Igaz nekem Bf110 a favorit csatarepülő


A Bf 110-es egy elszúrt konstrukció volt.

A Stukáknál persze, hogy jobba manővereztek a Hurricanok, hiszen vadászgépnek épültek.&lt;br&gt;&lt;br&gt;Szerkesztette: Hajcihő, Időpont: 2010-03-30 22:54


Ez igaz, de a fegyverzet növelése, és a bombák súlya azért rontotta a repülési paramétereket is!


Kétségkívül, de ennek ellenére is jobbak maradtak a repülési tulajdonságai.
Téma zárolva.

Válasz/Re:Kedvenc repülők 2010 már. 31 09:57 #30864

Kamikaze írta:
Luger írta:
Szegény Dak páncélosok... szövetséges túlerő és még ezek a bestiák ....
Viszont ezek a gépek ilyen változtatások mellett is jobban manővereztek mint a stuka páncélvadászok nem?
Igaz nekem Bf110 a favorit csatarepülő


A Messerschmitt Bf 110-est inkább rombolónak (nehézvadásznak) kellene írni!
(Lásd: a régi dokumentumok!)


Annak tervezték, de ez egy elhibázott koncepció volt.

Az angliai légicsatában az a nevetséges helyzet állt elő, hogy két Bf-109E-nek kellett kísérnie a Bf 110-est!

Vicc.
Téma zárolva.

Válasz/Re:Kedvenc repülők 2010 már. 31 12:33 #30868

Rife írta:
A Hurricane az 1940-es időben valóban a legjobb romboló volt, de véletlenül nem a Typhoon-t nevezték \&quot;konzerv nyitónak\&quot;.


Azért a Hurricane, mint romboló sem fedi teljesen a valóságot...
Inkább vadász-, vadászbombázó!
Téma zárolva.

Válasz/Re:Kedvenc repülők 2010 már. 31 12:35 #30869

Hajcihő írta:
Kamikaze írta:
Hajcihő írta:
Luger írta:
Szegény Dak páncélosok... szövetséges túlerő és még ezek a bestiák ....
Viszont ezek a gépek ilyen változtatások mellett is jobban manővereztek mint a stuka páncélvadászok nem?
Igaz nekem Bf110 a favorit csatarepülő


A Bf 110-es egy elszúrt konstrukció volt.

A Stukáknál persze, hogy jobba manővereztek a Hurricanok, hiszen vadászgépnek épültek.&lt;br&gt;&lt;br&gt;Szerkesztette: Hajcihő, Időpont: 2010-03-30 22:54


Ez igaz, de a fegyverzet növelése, és a bombák súlya azért rontotta a repülési paramétereket is!


Kétségkívül, de ennek ellenére is jobbak maradtak a repülési tulajdonságai.


Biztos, hogy jobb volt a Stukánál! Ezt aláírom!
Téma zárolva.

Válasz/Re:Kedvenc repülők 2010 már. 31 12:36 #30870

Hajcihő írta:
Kamikaze írta:
Luger írta:
Szegény Dak páncélosok... szövetséges túlerő és még ezek a bestiák ....
Viszont ezek a gépek ilyen változtatások mellett is jobban manővereztek mint a stuka páncélvadászok nem?
Igaz nekem Bf110 a favorit csatarepülő


A Messerschmitt Bf 110-est inkább rombolónak (nehézvadásznak) kellene írni!
(Lásd: a régi dokumentumok!)


Annak tervezték, de ez egy elhibázott koncepció volt.

Az angliai légicsatában az a nevetséges helyzet állt elő, hogy két Bf-109E-nek kellett kísérnie a Bf 110-est!

Vicc.


Valóban így volt! Erről sokat lehetett olvasni!
Téma zárolva.

Válasz/Re:Kedvenc repülők 2010 már. 31 20:37 #30971

  • Rife
Kammikaze! Már bocsánat, de szeretnélek figyelmeztetni arra, hogy az eddigi olvasmányaimból vettem ezen adatokat és nem a vak világból.

(Bill Gunston A második Világháború repülőgépei,
Kenneth Unson A II. világháború repülőgépei 116.old.)
Téma zárolva.

Válasz/Re:Kedvenc repülők 2010 ápr. 01 06:55 #31012

Rife írta:
Kammikaze! Már bocsánat, de szeretnélek figyelmeztetni arra, hogy az eddigi olvasmányaimból vettem ezen adatokat és nem a vak világból.

(Bill Gunston A második Világháború repülőgépei,
Kenneth Unson A II. világháború repülőgépei 116.old.)


Rife! Félre ne érts, de én nem is arra gondoltam, hogy a vakvilágból vetted volna az adatokat! Csak megerősítettem a szavaidat! Nem megbántani akartalak a megjegyzésemmel. (Lehet, hogy nem megfelelően fogalmaztm? )

(Egyébként Kenneth Munson-t akartál ugye írni?)
Téma zárolva.

Válasz/Re:Kedvenc repülők 2010 ápr. 01 08:06 #31032

  • Rife
Igen igazad van és bocsánat, a félre érthető válaszért.
Azonban azt nem értem, hogy eddig ami könyvet olvastam, abban a Typhoon-t nevezték konzervnyitónak. Bár a \&quot;Fehér sas Kék mezőben c. könyvben Hurricane-t repülő szerző is elismeréssel beszélt róla főleg a tűzerővel kapcsolatban.
Téma zárolva.

Válasz/Re:Kedvenc repülők 2010 ápr. 01 09:45 #31049

Az is egy jó könyv! Én is olvastam!
Téma zárolva.

Válasz/Re:Kedvenc repülők 2010 ápr. 01 17:00 #31096

  • Zeki
Melyik is az a repülőgép, amelyet a britek fejlesztettek ki, de csak a légtér védelmére használták, mert féltették...? Mercur?
Téma zárolva.

Válasz/Re:Kedvenc repülők 2010 ápr. 01 18:58 #31150

Zeki írta:
Melyik is az a repülőgép, amelyet a britek fejlesztettek ki, de csak a légtér védelmére használták, mert féltették...? Mercur?


Gloster Meteor
Téma zárolva.

Válasz/Re:Kedvenc repülők 2010 ápr. 01 19:10 #31155

  • Bazooka Joe
Ezért (sem) lett példa Meteor és az akkori titán, a Messerschmitt Me 262-essel való összecsapásra.
Téma zárolva.

Válasz/Re:Kedvenc repülők 2010 ápr. 02 07:01 #31213

A Meteor sugárhajtású gép volt. De pl.: a sebessége nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket...
Ha jól emlékszem még a Messer 262-ét sem érte el...
Téma zárolva.
Az oldal megjelenítéséhez szükséges idő: 0.16 másodperc
Joomla templates by a4joomla