Az oldal semmilyen felelősséget nem vállal a hozzászólásokért!

Üdv, Vendég

TÉMA: Repülők

Válasz/Re:Kedvenc repülők 2008 júl. 25 15:06 #4144

  • Kurt Tank
Na igen! De ne felejtsük el azt, hogy a japán haditengerészet a második világháburú második felében minőségileg és technikailag már elavultnak számított. Ezek után a bukás már el is volt könyvelve az amerikaiak részéről! De azért a japán pilóták morálisan jobbak voltak az amcsiknál, ezért tiszteletet érdemelnek!!!!! deviszont a morál nem helyettesíti a megfelelő képzést, a tapasztalatot. De ez csak az én véleményem!
Téma zárolva.

Válasz/Re:Kedvenc repülők 2008 júl. 27 19:17 #4167

  • Bazooka Joe
Pontosan azért is lettek egyre gyakoribbak a kamikaze küldetések soraikban.

Amúgy szerintem a II. VH legjobb vadészgépe a BF 109-es volt. Egyszerűen a túlélő pilóták beszámolója, a lelőtt gépszámok, a legyártott mennyiség is ezt igazolja.

Ám nagy kedvencem még az amerikai P 51-es is.
Téma zárolva.

Válasz/Re:Kedvenc repülők 2008 júl. 27 19:22 #4169

  • Kurt Tank
Kedves Joe! Nos lehet, hogy mindenki a P-51-est nevezi a II.vh legjobb vadászgépének, de szerintem, hangsújozom, szerintem a legjobb a Ta-152-es volt!
Téma zárolva.

Válasz/Re:Kedvenc repülők 2008 júl. 27 19:42 #4177

  • Bazooka Joe
Természetesen mindenkinek megvan a maga kedvence...

De ha már Fw akkor miért nem a 190-es?
Téma zárolva.

Válasz/Re:Kedvenc repülők 2008 júl. 29 21:58 #4261

  • Kurt Tank
Nem nem Joe!!!! A Ta-152 olyan teljesítményt nyújtott, hogy még a Fw-190-est is kenterbe verte4 Sőt az összes szövetséges vadászgépet is! De ha gondolod és adsz nekem egy e-mail címet akkor elküldök néked egy cikket a Ta-152-ről és magad is meggyőződhetsz az igazamról!
Téma zárolva.

Válasz/Re:Kedvenc repülők 2008 júl. 30 12:34 #4268

  • StandartenführerSteier
Ellent kell mondanom Kurt Tanknak és Bazooka Joe-nak kell igazat adnom, mivel a Focke Wultból több ezret gyártottak, míg a Ta-ból csak pár darabot, így akármennyire volt technológiailag fejlettebb, azzal a pár darabbal a németek nem értek semmit. Annyi értelme volt, mint 1945. áprilisában megépíteni a Wanze páncélvadászt. Ha valaki nem simeri a Wanze-t, akkor szóljon, mert elmondom, csak ez a páncélosok kategóriában nagyobb sikerrel járna.
Téma zárolva.

Válasz/Re:Kedvenc repülők 2008 júl. 30 13:13 #4274

  • Wolf
Én Kurt Tank mellet állok, mert igaza van. A Ta-152 az összes szövetséges repülőgépet magamögé taszított. Bárki bármit mond, akkoris a Ta-152 volt a legjobb és legszebb légcsvaros vadászgép a II. világháborúban.<br><br>Szerkesztette: Wolf, Időpont: 2008-07-30 15:13
Téma zárolva.

Válasz/Re:Kedvenc repülők 2008 aug. 04 12:19 #4433

  • Kurt Tank
StandartenführerSteier írta::
Ellent kell mondanom Kurt Tanknak és Bazooka Joe-nak kell igazat adnom, mivel a Focke Wultból több ezret gyártottak, míg a Ta-ból csak pár darabot, így akármennyire volt technológiailag fejlettebb, azzal a pár darabbal a németek nem értek semmit. Annyi értelme volt, mint 1945. áprilisában megépíteni a Wanze páncélvadászt. Ha valaki nem simeri a Wanze-t, akkor szóljon, mert elmondom, csak ez a páncélosok kategóriában nagyobb sikerrel járna.


Akkor viszont el kell mondanom, hogy miért nem állt elegendő Ta-154-es a Luftwaffe szolgálatában.Tudvalevő, hogy a vezetés már 1944-ben nem állt a helyzet magaslatán és, hogy úgymondjam, nem tudta a jobb kéz, mit csinál a bal. A másik ok, szerintem az volt, hogy a vezetés igencsak maradi volt a repülőgéptervezés terén. Semmiféle újítást nem fogadtak el!
Téma zárolva.

Válasz/Re:Kedvenc repülők 2008 aug. 04 16:07 #4448

  • Bazooka Joe
1944 felé már nem is igen volt mit elfogadniuk az új repülők terén... addigra már valamennyi német gép vagy szolgálatban volt vagy még a tervezőasztalon \&quot;pihent\&quot;...<br><br>Szerkesztette: Bazooka Joe, Időpont: 2008-08-04 18:08
Téma zárolva.

Válasz/Re:Kedvenc repülők 2008 aug. 05 21:16 #4468

  • Kurt Tank
Ugyain a drága tudósok, tervezők folyton a tökéletességre törekedtek! De némely terven már nem nagyon lehetett mit tökéletesíteni!
Téma zárolva.

Válasz/Re:Kedvenc repülők 2008 aug. 07 17:02 #4484

  • Liberator
A háború végén egyik legnagyobb gond az idő hiánya volt, nem tesztelték rendesen a gépeket nem tökéletesítették őket, de így is szenzációs gépeket készítettek, Amerika és Szovjetúnió rengetegett köszönhetett a németeknek. A Me-262 ből fejlesztették ki az amcsik az F-86-os a szovjetek meg a Mig 15-öst. Ezek kisértetiesen hasonlítanak egymásra, a koreai háborúban találkoztak és a Mig egy kicsit jobban sikerült.
Téma zárolva.

Válasz/Re:Kedvenc repülők 2008 aug. 08 09:21 #4507

  • Kurt Tank
Hát igen! Az oroszok és az amik sokat köszönhettek a németeknek! Deviszont a Mig-15 sohasem tudott volna felszállni, ha nem szerezték volna meg az angol Rolls-Royce Derwent és Nene hajtóműveket! És itt kell megjegyezzem, bár a modern gépek közül inkább az orosz mint az amerikai, szerintem semmivel sem volt jobb a Mig!Nehezebb volt, lassabb, gyatrább kivitelű és a fegyverzet lőképe túl nagy szóródást mutatott a lőképen!
Téma zárolva.

Válasz/Re:Kedvenc repülők 2008 aug. 11 18:54 #4593

  • Bazooka Joe
Mi a véleményetek a II. Vh-s bombázókról?

Szerintem a Németeknél az volt rosszul megoldva, hogy kevés vagy egyáltalán nem volt nagy hatótávolságú (4 v. több motoros) bombázójuk... így bukták el az Angliai csatát is többek között.

Ellenben a Szövetségesek jól tervezett gépekkel repültek melyek nagy bombateher cipelése mellett nagy távolságokat is meg tudtak tenni.
Téma zárolva.

Válasz/Re:Kedvenc repülők 2008 aug. 12 08:27 #4598

  • Sturm
Ez igaz, de viszont az utolsó pillanatban hagyták abba a repterek bombázását a németek.
--------------------------------------------------------
\&quot;Ha egy hazugságot sokáig ismételgetnek, igazság válik belőle\&quot;-Vlagyimir Iljics Lenin.
Téma zárolva.

Válasz/Re:Kedvenc repülők 2008 aug. 12 08:29 #4600

  • Sturm
Bocs az előzőkért!
Viszza léptem, és még egyszer elküldte.
Téma zárolva.
Az oldal megjelenítéséhez szükséges idő: 0.13 másodperc
Joomla templates by a4joomla