StandartenführerSteier írta::
Látom, már itt is \"veszekedés\" van... Szóval jó volt a He280-as, de a Me262-es közelébe sem ért, ugyanis nem volt olyan gyors és fordulékony a tesztrepüléseken. Így hát marad a 262-es, az legalább harcolhatott. Itt legalább nem holmi Ernst Udet volt a góré, hanem Adolf Galland, ami sokat segített ... ugyebár.
Akkor viszont a \"gyengébbek\" kedvéért ell kell mondjam azt, hogy a He-280 sokkal fordulékonyabb volt az Me-262-nél, gyorsabban is tudott repülni és sokkal agilisabb is volt! És erről nem nyitok senkivel vitát! Ennyi!!!!!! De ha valaki nem hisz nekem akkor küljön egy mail és elküldöm neki a He-280 történetét!

És még vmi! Sokkal többet tudok a II.Vh-s gépekről (itt értem a III.Birodalmat!) mint bárki más és ezt nem nagyképüségből mondom!

<br><br>Szerkesztette: Kurt Tank, Időpont: 2008-08-28 21:13
Egyedül sebességben maradt alul.
És azt honnan tudod, hogy te mindenkinél jobban értessz a repülőgépekhez?<br><br>Szerkesztette: Wolf, Időpont: 2008-08-29 08:47