Az oldal semmilyen felelősséget nem vállal a hozzászólásokért!

Üdv, Vendég

TÉMA: Repülők

Válasz/Re:Kedvenc repülők 2008 aug. 23 10:00 #4708

  • Bazooka Joe
Hát a He-280 a farokrészénél azokkal a lapátokkal nem úgy fest mint egy vadászgép...
Téma zárolva.

Válasz/Re:Kedvenc repülők 2008 aug. 23 10:22 #4709

  • Liberator
A legelső sugárhajtású vadászgép! Mindden tekintetben jobb volt a Schwalbe-nél!!!

A Me-262 volt az első sugárhajtású vadászgép amit bevetettek.
Téma zárolva.

Válasz/Re:Kedvenc repülők 2008 aug. 25 12:39 #4717

  • Wolf
Ez nem a repülőgép hibálya.
Téma zárolva.

Válasz/Re:Kedvenc repülők 2008 aug. 25 16:07 #4722

  • Kurt Tank
Viszont rengeteg hibája volt!
Téma zárolva.

Válasz/Re:Kedvenc repülők 2008 aug. 25 16:36 #4724

  • Wolf
Nem annyi mint a Me-262-nek.
Téma zárolva.

Válasz/Re:Kedvenc repülők 2008 aug. 25 20:33 #4734

  • Bazooka Joe
Végül is mindnek volt hibája hiszen az egész projekt még csak gyerekcipőben járt. De a tény az tény, hogy a Messzert vitték gyártósorra és ezen már nem igazán lehet nagyon mit változtatni max vitázni, de hát kik vagyunk mi, hogy ezt eldöntsük...
Téma zárolva.

Válasz/Re:Kedvenc repülők 2008 aug. 28 12:04 #4770

  • StandartenführerSteier
Látom, már itt is \"veszekedés\" van... Szóval jó volt a He280-as, de a Me262-es közelébe sem ért, ugyanis nem volt olyan gyors és fordulékony a tesztrepüléseken. Így hát marad a 262-es, az legalább harcolhatott. Itt legalább nem holmi Ernst Udet volt a góré, hanem Adolf Galland, ami sokat segített ... ugyebár.
Téma zárolva.

Válasz/Re:Kedvenc repülők 2008 aug. 28 13:06 #4774

  • Wolf
Nana, én ezt nem mondtam volna. Jobb volt a He-280. Sebbeségben maradt alul.
Téma zárolva.

Válasz/Re:Kedvenc repülők 2008 aug. 28 19:10 #4798

  • Kurt Tank
StandartenführerSteier írta::
Látom, már itt is \"veszekedés\" van... Szóval jó volt a He280-as, de a Me262-es közelébe sem ért, ugyanis nem volt olyan gyors és fordulékony a tesztrepüléseken. Így hát marad a 262-es, az legalább harcolhatott. Itt legalább nem holmi Ernst Udet volt a góré, hanem Adolf Galland, ami sokat segített ... ugyebár.


Akkor viszont a \&quot;gyengébbek\&quot; kedvéért ell kell mondjam azt, hogy a He-280 sokkal fordulékonyabb volt az Me-262-nél, gyorsabban is tudott repülni és sokkal agilisabb is volt! És erről nem nyitok senkivel vitát! Ennyi!!!!!! De ha valaki nem hisz nekem akkor küljön egy mail és elküldöm neki a He-280 történetét! És még vmi! Sokkal többet tudok a II.Vh-s gépekről (itt értem a III.Birodalmat!) mint bárki más és ezt nem nagyképüségből mondom!<br><br>Szerkesztette: Kurt Tank, Időpont: 2008-08-28 21:13
Téma zárolva.

Válasz/Re:Kedvenc repülők 2008 aug. 29 06:41 #4815

  • Liberator
Mikor kezdték a He-280 fejlesztését?
Téma zárolva.

Válasz/Re:Kedvenc repülők 2008 aug. 29 06:46 #4817

  • Wolf
Kurt Tank írta::
StandartenführerSteier írta::
Látom, már itt is \&quot;veszekedés\&quot; van... Szóval jó volt a He280-as, de a Me262-es közelébe sem ért, ugyanis nem volt olyan gyors és fordulékony a tesztrepüléseken. Így hát marad a 262-es, az legalább harcolhatott. Itt legalább nem holmi Ernst Udet volt a góré, hanem Adolf Galland, ami sokat segített ... ugyebár.


Akkor viszont a \&quot;gyengébbek\&quot; kedvéért ell kell mondjam azt, hogy a He-280 sokkal fordulékonyabb volt az Me-262-nél, gyorsabban is tudott repülni és sokkal agilisabb is volt! És erről nem nyitok senkivel vitát! Ennyi!!!!!! De ha valaki nem hisz nekem akkor küljön egy mail és elküldöm neki a He-280 történetét! És még vmi! Sokkal többet tudok a II.Vh-s gépekről (itt értem a III.Birodalmat!) mint bárki más és ezt nem nagyképüségből mondom!&lt;br&gt;&lt;br&gt;Szerkesztette: Kurt Tank, Időpont: 2008-08-28 21:13



Egyedül sebességben maradt alul.
És azt honnan tudod, hogy te mindenkinél jobban értessz a repülőgépekhez?<br><br>Szerkesztette: Wolf, Időpont: 2008-08-29 08:47
Téma zárolva.

Válasz/Re:Kedvenc repülők 2008 aug. 29 16:30 #4833

  • Bazooka Joe
Mert benyomott egy repülőgépek A-Z-ig ill. egyrepülés története könyvet a fejébe! <br><br>Szerkesztette: Bazooka Joe, Időpont: 2008-08-29 18:30
Téma zárolva.

Válasz/Re:Kedvenc repülők 2008 szep. 01 17:13 #4878

  • Kurt Tank
Na de ilyet!! De lényegében igazad van!
Téma zárolva.

Válasz/Re:Kedvenc repülők 2008 szep. 06 20:07 #4952

  • GIXeRCool
A Horten gépek sokkal jobb repülési tulajdonságokkal rendelkeztek mint az összes többi gép amit a III. birodalom fel tudott mutatni.
Sajnos azonban a \&quot;földhözragadt\&quot; tervezők nem hittek a konstrukció életképességében, ezért a \&quot;csupaszárny\&quot; és a \&quot;Horten\&quot; elnevezéseket a legnagyobb derűvel emlegették mindaddig amíg el nem készültek az első komolyabb gépek.

Félreértés ne essék: nem a többi konstrukciót fikázom, Hiszen páratlan teljesítményt nyújtottak a maguk idejében; de nézzetek kicsit körül a jelenlegi gépek között: a deltaszárny a legkiválóbb manőverezési tulajdonságokkal ruházza fel a gépeket...
Téma zárolva.

Válasz/Re:Kedvenc repülők 2008 szep. 13 16:37 #5034

  • Kurt Tank
DE épült Horten gép! A horten fivéreket egyébként maga Lippisch professzor fedezte fe, aki szintén csupaszárny gépeket tervezett! Sőt az ő tervei alapján született meg a Komet!!!!!!!!!
Téma zárolva.
Az oldal megjelenítéséhez szükséges idő: 0.14 másodperc
Joomla templates by a4joomla