Az oldal semmilyen felelősséget nem vállal a hozzászólásokért!

Üdv, Vendég

TÉMA: Vélemények, hibák

Válasz/Re:Vélemények, hibák 2010 júl. 26 09:28 #37163

Roland írta:
Ez a Wikipedia szerkesztőségének a hányavetisége...


Igaz, de talán ezért is szabad enciklopédia a neve, hogy mindenki írhat rá...
Téma zárolva.

Válasz/Re:Vélemények, hibák 2010 júl. 26 11:05 #37169

  • Roland
Ez telljesen jogos!
Téma zárolva.

Válasz/Re:Vélemények, hibák 2010 aug. 02 14:10 #37527

Bocs, nem a rögeszmém, de a Messerschmitt Me 321 c. cikk még nincs teljesen javítva....
Elfelejtődött?
Téma zárolva.

Válasz/Re:Vélemények, hibák 2010 aug. 07 12:47 #37722

  • Roland
Kamikaze írta:
Bocs, nem a rögeszmém, de a Messerschmitt Me 321 c. cikk még nincs teljesen javítva....
Elfelejtődött?


Nem, ez nem rögeszme! Csak szereted a lehető legalaposabb formájukat kihozni a cikkeknek...
Téma zárolva.

Válasz/Re:Vélemények, hibák 2010 aug. 09 10:02 #37799

Roland írta:
Kamikaze írta:
Bocs, nem a rögeszmém, de a Messerschmitt Me 321 c. cikk még nincs teljesen javítva....
Elfelejtődött?


Nem, ez nem rögeszme! Csak szereted a lehető legalaposabb formájukat kihozni a cikkeknek...


Köszönöm szépen ezt a frappáns megfogalmazást! Magam sem foglalhattam volna össze pontosabban!!
Téma zárolva.

Válasz/Re:Vélemények, hibák 2010 aug. 16 06:38 #38900

Zeki írta:
De jópofa, jó az ilyen békésebb képeket is látni.


Csak a szmog is benne van
Téma zárolva.

Válasz/Re:Vélemények, hibák 2010 aug. 16 06:44 #38903

  • Zeki
Sajnos, nem tudom, honnan idéztél, de igen, ha benne van akkor az illúzió romboló.
Téma zárolva.

Válasz/Re:Vélemények, hibák 2010 aug. 16 15:38 #39035

Arado Ar 232 c. cikkhez:

Kiegészítések:

- Az eredeti német beceneve: „Tausendfüssler”
- A gyártási darabszámokról eltérőek a vélemények: 20-30 közöttire becsülik
- A BMW motorgyár kezdőbetűit nagybetűvel írjuk
- „A prototípusokat az Ar 232 v1-et és a V2-őt először Bmw 801 motorokkal szerelték fel, de azt már az elején tudták hogy ezeket a motorokat az Fw 190-es vadászgépeknek tartják fent.” – Ez így nem teljesen igaz! Ha előre tudták volna, akkor a motorokat nem adják oda másnak! A FW 190 fejlesztése később kezdődött, mint az Ar 232-é! Ráadásul a BMW 801-es motorokat is akkor fejlesztették ki, amikor az Ar 232-őt!
- „…a pilótafülke felett pedig egy elektromosan működtetett forgó torony volt egy 20m-es gépágyúval felszerelve (ez egyébként 500 lövéssel bírt és után lehetett tölteni)” – Helyesen: elektromos működtetésű forgatható lövésztorony 20 mm-es gépágyúval (amelybe 500 db lövedéket lehetett betárazni).
- „Nyolc nullszériás Ar 232B-0 készült el, melyek V4-esként lettek ismertek.” – Ez így nem helyes! Helyesen: a V3-as és V4-es prototípus volt a B-széria mintapéldánya (vagy ugyanazzal a kifejezéssel: prototípusa). Ezek alapján gyártották az Ar 232B-0 nullszériát. Tudtommal (bár lehet, hogy én tévedek) 10 db készült ebből az előszériából.
- „Négy Finnországban és Svédországban állomásozó V4-es erősítette a meglévő Ar 232A-kat.” – Fordítási hiba! Talán: 4 db Finnországban és Svédországban szolgálatot teljesítő Ar 232A-val erősítették meg a (Szovjetunióban tevékenykedő? egyetlen) V4-es prototípust! (Jó lenne pontosan tudni, hogy mikor! Talán a sztálingrádi légihíd idején, vagy később?)
- „Viszonylag jól tűrte a találatokat mégis a háború végére csak egy maradt meg mivel igencsak keveset gyártottak belőle.” – Ez is kicsit furcsa és talán fölösleges mondat!
- Brit források szerint 2 db B-0-át zsákmányoltak az angolok. Eric \"Winkle\" Brown százados végzett az Ar 232-vel kísérleti repüléseket a háború után, majd pedig a RAF szolgálatában szállító-repüléseket végeztek vele Nagy-Britannia és Németország között.
- Összességében: jó lett volna helyesírásilag (pl.: vesszők stb.) átnézni! A magyaros és érthető fogalmazás is fontos lett volna! Amúgy a téma érdekes!
Téma zárolva.

Válasz/Re:Vélemények, hibák 2010 aug. 16 15:55 #39048

  • Roland
Szép részletes kiegészítés.
Téma zárolva.

Válasz/Re:Vélemények, hibák 2010 aug. 16 16:45 #39076

  • HunBütyök
Kamikaze ha már a műszaki mentéssel hadilábon állsz (szovjeteket illetően), tudok ajánlani pár könyvet, melyben tök jól le vannak írva dolgok. Ha már itt javítgatod a repülős hozzászólásokat és cikekket. Sosem árt kis tudás bővítés.

Egyik kedvenc könyvem a P. Chamberlain és N.W. Dunken által írt British armoured recovery vehicles + Wheels, Tracks & tank transporters. A Brit AFV sorozat 35. kötete.

Nálunk sajna nem adták ki, mert nem Liedstandarte AH és Messersmith me-262 a címe, de azért könnyen hozzáférhető mű. (elektronikus könyvtárakban könnyű fellelni). Na itt a brit műszaki mentésről tudhatsz meg mindent. Éppen ezt a könyvet olvasom és eszembe jutottál.
Téma zárolva.

Válasz/Re:Vélemények, hibák 2010 aug. 16 17:03 #39079

Kamikaze írta:
Arado Ar 232 c. cikkhez:

Kiegészítések:

- Az eredeti német beceneve: „Tausendfüssler”
- A gyártási darabszámokról eltérőek a vélemények: 20-30 közöttire becsülik
- A BMW motorgyár kezdőbetűit nagybetűvel írjuk
- „A prototípusokat az Ar 232 v1-et és a V2-őt először Bmw 801 motorokkal szerelték fel, de azt már az elején tudták hogy ezeket a motorokat az Fw 190-es vadászgépeknek tartják fent.” – Ez így nem teljesen igaz! Ha előre tudták volna, akkor a motorokat nem adják oda másnak! A FW 190 fejlesztése később kezdődött, mint az Ar 232-é! Ráadásul a BMW 801-es motorokat is akkor fejlesztették ki, amikor az Ar 232-őt!
- „…a pilótafülke felett pedig egy elektromosan működtetett forgó torony volt egy 20m-es gépágyúval felszerelve (ez egyébként 500 lövéssel bírt és után lehetett tölteni)” – Helyesen: elektromos működtetésű forgatható lövésztorony 20 mm-es gépágyúval (amelybe 500 db lövedéket lehetett betárazni).
- „Nyolc nullszériás Ar 232B-0 készült el, melyek V4-esként lettek ismertek.” – Ez így nem helyes! Helyesen: a V3-as és V4-es prototípus volt a B-széria mintapéldánya (vagy ugyanazzal a kifejezéssel: prototípusa). Ezek alapján gyártották az Ar 232B-0 nullszériát. Tudtommal (bár lehet, hogy én tévedek) 10 db készült ebből az előszériából.
- „Négy Finnországban és Svédországban állomásozó V4-es erősítette a meglévő Ar 232A-kat.” – Fordítási hiba! Talán: 4 db Finnországban és Svédországban szolgálatot teljesítő Ar 232A-val erősítették meg a (Szovjetunióban tevékenykedő? egyetlen) V4-es prototípust! (Jó lenne pontosan tudni, hogy mikor! Talán a sztálingrádi légihíd idején, vagy később?)
- „Viszonylag jól tűrte a találatokat mégis a háború végére csak egy maradt meg mivel igencsak keveset gyártottak belőle.” – Ez is kicsit furcsa és talán fölösleges mondat!
- Brit források szerint 2 db B-0-át zsákmányoltak az angolok. Eric \"Winkle\" Brown százados végzett az Ar 232-vel kísérleti repüléseket a háború után, majd pedig a RAF szolgálatában szállító-repüléseket végeztek vele Nagy-Britannia és Németország között.
- Összességében: jó lett volna helyesírásilag (pl.: vesszők stb.) átnézni! A magyaros és érthető fogalmazás is fontos lett volna! Amúgy a téma érdekes!


Nagyon helyes! Szép szaklektori munka!

Itt (is) van még némi kiegészítő műszaki adat a gépről:
http://www.warbirdsresourcegroup.org/LRG/ar232.html
Téma zárolva.

Válasz/Re:Vélemények, hibák 2010 aug. 17 09:08 #39145

Roland írta:
Szép részletes kiegészítés.


Köszi szépen!
Téma zárolva.

Válasz/Re:Vélemények, hibák 2010 aug. 17 09:18 #39152

HunBütyök írta:
Kamikaze ha már a műszaki mentéssel hadilábon állsz (szovjeteket illetően), tudok ajánlani pár könyvet, melyben tök jól le vannak írva dolgok. Ha már itt javítgatod a repülős hozzászólásokat és cikekket. Sosem árt kis tudás bővítés.

Egyik kedvenc könyvem a P. Chamberlain és N.W. Dunken által írt British armoured recovery vehicles + Wheels, Tracks & tank transporters. A Brit AFV sorozat 35. kötete.

Nálunk sajna nem adták ki, mert nem Liedstandarte AH és Messersmith me-262 a címe, de azért könnyen hozzáférhető mű. (elektronikus könyvtárakban könnyű fellelni). Na itt a brit műszaki mentésről tudhatsz meg mindent. Éppen ezt a könyvet olvasom és eszembe jutottál.


Kösz a kiegészítést és segítséget!
A közmondás szerint: \"A jó pap is holtig tanul!\" Igyekszem én is a tudásomat bővíteni!
(Bár a brit műszaki mentés, nem tudom, hogy jön most ide...)

Nem akarlak téged is blamálni, de helyesen: Leibstandarte és Messerschmitt Me 262...
(Szerintem az Me 262 nem biztos, hogy sláger lenne Mo-on!)

Amúgy tényleg köszönöm az olvasnivalókat!
Téma zárolva.

Válasz/Re:Vélemények, hibák 2010 aug. 17 09:22 #39154

Hajcihő írta:
Kamikaze írta:
Arado Ar 232 c. cikkhez:

Kiegészítések:

- Az eredeti német beceneve: „Tausendfüssler”
- A gyártási darabszámokról eltérőek a vélemények: 20-30 közöttire becsülik
- A BMW motorgyár kezdőbetűit nagybetűvel írjuk
- „A prototípusokat az Ar 232 v1-et és a V2-őt először Bmw 801 motorokkal szerelték fel, de azt már az elején tudták hogy ezeket a motorokat az Fw 190-es vadászgépeknek tartják fent.” – Ez így nem teljesen igaz! Ha előre tudták volna, akkor a motorokat nem adják oda másnak! A FW 190 fejlesztése később kezdődött, mint az Ar 232-é! Ráadásul a BMW 801-es motorokat is akkor fejlesztették ki, amikor az Ar 232-őt!
- „…a pilótafülke felett pedig egy elektromosan működtetett forgó torony volt egy 20m-es gépágyúval felszerelve (ez egyébként 500 lövéssel bírt és után lehetett tölteni)” – Helyesen: elektromos működtetésű forgatható lövésztorony 20 mm-es gépágyúval (amelybe 500 db lövedéket lehetett betárazni).
- „Nyolc nullszériás Ar 232B-0 készült el, melyek V4-esként lettek ismertek.” – Ez így nem helyes! Helyesen: a V3-as és V4-es prototípus volt a B-széria mintapéldánya (vagy ugyanazzal a kifejezéssel: prototípusa). Ezek alapján gyártották az Ar 232B-0 nullszériát. Tudtommal (bár lehet, hogy én tévedek) 10 db készült ebből az előszériából.
- „Négy Finnországban és Svédországban állomásozó V4-es erősítette a meglévő Ar 232A-kat.” – Fordítási hiba! Talán: 4 db Finnországban és Svédországban szolgálatot teljesítő Ar 232A-val erősítették meg a (Szovjetunióban tevékenykedő? egyetlen) V4-es prototípust! (Jó lenne pontosan tudni, hogy mikor! Talán a sztálingrádi légihíd idején, vagy később?)
- „Viszonylag jól tűrte a találatokat mégis a háború végére csak egy maradt meg mivel igencsak keveset gyártottak belőle.” – Ez is kicsit furcsa és talán fölösleges mondat!
- Brit források szerint 2 db B-0-át zsákmányoltak az angolok. Eric \"Winkle\" Brown százados végzett az Ar 232-vel kísérleti repüléseket a háború után, majd pedig a RAF szolgálatában szállító-repüléseket végeztek vele Nagy-Britannia és Németország között.
- Összességében: jó lett volna helyesírásilag (pl.: vesszők stb.) átnézni! A magyaros és érthető fogalmazás is fontos lett volna! Amúgy a téma érdekes!


Nagyon helyes! Szép szaklektori munka!

Itt (is) van még némi kiegészítő műszaki adat a gépről:
http://www.warbirdsresourcegroup.org/LRG/ar232.html


Köszönöm a jó véleményt!
Bár én hivatalosan még nem lektoráltam senkit, engem annál inkább az eddigi \"pályafutásom\" során...
Ezek alapján törekedni kell a pontosságra, ha hitelesek akarunk maradni!

A fenti címet köszönöm, ismerem én is!
Téma zárolva.

Válasz/Re:Vélemények, hibák 2010 aug. 18 20:43 #39526

Azt akarom kérdezni azt témákat amire azt írja,hogy csak egyes tagok látják Annak a rendszere,hogy van pontosan ha lehet tudni???
Téma zárolva.
Az oldal megjelenítéséhez szükséges idő: 0.16 másodperc
Joomla templates by a4joomla