Az oldal semmilyen felelősséget nem vállal a hozzászólásokért!

Üdv, Vendég

TÉMA: Vélemények, hibák

Válasz/Re:Vélemények, hibák 2010 nov. 01 18:04 #45484

  • koszta
Azt is szoktuk figyelni, de ha elküldöd az info kukac masodikvh pont hu e-mail címre, akkor az sokkal biztosabb. Mert sajnos idő hiányában a fórumon lévő hibajavításokat nem mindig vesszük észre.
Téma zárolva.

Válasz/Re:Vélemények, hibák 2010 nov. 02 15:12 #45566

  • koi
Koszta,nem baj,ha küldök egy cikket a Szovjetszkij Szojuz-osztályról?
Téma zárolva.

Válasz/Re:Vélemények, hibák 2010 nov. 02 16:43 #45608

  • koszta
Nyugodtan lehet küldeni.
Téma zárolva.

Válasz/Re:Vélemények, hibák 2010 nov. 02 16:54 #45619

Nekem is elküldöd?
Téma zárolva.

Válasz/Re:Vélemények, hibák 2010 nov. 02 16:54 #45620

  • koszta
101.Légideszant írta:
Nekem is elküldöd?


Majd az oldalon megtalálod!
Téma zárolva.

Válasz/Re:Vélemények, hibák 2010 nov. 02 17:27 #45653

  • Liberator
Gipszj írta:
A Jak-1 és Jak-3 cikk fényképmellékletén egy mostanában utánépített, feltehetőleg-de ez nem biztos-nem teljes méretű replika szerűség van. Óriási hiba, a Jak-1, Jak-3-nak SOHASEM volt NÉGYTOLLÚ srófja. Kapitális hiba.


Köszi, javítva.
Téma zárolva.

Válasz/Re:Vélemények, hibák 2010 nov. 02 17:32 #45656

Jó,köszi szépen!
És majd hol tekinthetem meg?
Téma zárolva.

Válasz/Re:Vélemények, hibák 2010 nov. 03 17:35 #45760

Majd én is írok egy cikket ebben a témában, és egy kis almenüpontot létrehoznak.
Téma zárolva.

Válasz/Re:Vélemények, hibák 2010 nov. 03 18:29 #45764

  • Roland
cserpakszabi írta:
Majd én is írok egy cikket ebben a témában, és egy kis almenüpontot létrehoznak.


Szép a Hagel-rúnád!
Téma zárolva.

Válasz/Re:Vélemények, hibák 2010 nov. 03 18:45 #45765

  • Gipszj
Itt a La-5 és La-7 módosított cikkének szövege:
A Lakovcsin LaGG-3 használható vadászrepülőgép volt, s bár könnyűfém ötvözet helyett fából és delta lemezből (korabeli műanyag szerűség) készült, a legszerényebb teljesítményt nyújtotta az újonnan gyártott harci repülőgépek közül, amelyekkel a Szovjet Katonai Csapatlégvédelmi Erők megállítani szándékoztak a német támadókat. A továbbfejlesztéskor, 1941 folyamán, a Lavocskin tervezőiroda egy LaGG-3 gépet átalakított M-82A (1330 LE névleges, 1700LE maximális) csillagmotoros változatra. Az alig kisebb légellenállás mellett (mintegy 1%) a sebesség 570km/h-ról 600 km/h-ra (6200m magasságon) emelkedett, és főleg a gép repülési tulajdonságai javultak. A folyadékhűtésű motorral épített vadászrepülőgépek helyett a gyártást 1942 májusától átállították az új, LaGG-5-nek nevezett gépekre. Új repülőgéptörzset terveztek, amelyben két db 20 mm-es gépágyút helyeztek el a motor fölött és a fülketető mögött alacsonyabb lett a törzsgerinc, ami körkörös kilátást eredményezett. A La-5 45 km/h-val nagyobb sebességet ért el mint a Messerschmitt Bf 109G-2, 6000m alatti magasságon. De a német vadászrepülőgépek emelkedőképessége jobb volt, ezért a fejlesztés a La-5 tömegének csökkentésére irányult. Ez eredményezte a La-5FN változatot, amelynek növelt teljesítményű (FN, 1460LE névleges és 1850LE maximális) motorja, fém főtartójú, könnyebb szárnyai voltak, és így a teljes tömege 170 kg-al kevesebb volt. A La-5FN változatú repülőgépek ezrei vettek részt a kurszki csatában és a Keleti Front óriási ütközeteiben 1943-ban, bizonyítva, hogy a szovjet vadászrepülőgépek nem maradnak el ellenfelei gépei mögött. A La-5 UTI kétkormányos kiképzőgép volt. A további finomítások a nagyobb teljesítményű La-7 változatot eredményezték, csökkentett tömeggel (részben az üzemanyag-mennyiség rovására) és a jóval lecsökkentett légellenállással. A La-7 és La-7U kiképzőváltozatok megtartották a réselt orrsegédszárnnyal épített szárnyakat és a nagy csűrőlapokat, amelyek a Lavocskin vadászrepülőgépeket eredményes vadászrepülőgépekké tették és amiért a legtöbb szovjet pilóta ezt a gépet választotta. A típuscsaládot még a második világháború után is továbbfejlesztették. A szovjet légierő még a háború után sem adott ezekből a szövetségeseinek a csehszlovák és lengyel légierő kivételével.
Téma zárolva.

Válasz/Re:Vélemények, hibák 2010 nov. 04 18:38 #45840

Köszi,így már sokkal érthetőbb!
Téma zárolva.

Válasz/Re:Vélemények, hibák 2010 nov. 05 20:01 #46003

Ugye azért majd a képtárat is ellenőrizni fogja valaki és nem lesznek a képek összevissza feltöltve, úgy értem minden kép abba a kategóriába legyen feltöltve ahová való. Nem akarok senkit kioktatni, de a képek címét is úgy adjátok már meg, hogy az információval is szolgáljon: mit/kit ábrázol, mikor és hol.
Csak hogy kicsit precízebb legyen az oldal.
Téma zárolva.

Válasz/Re:Vélemények, hibák 2010 nov. 05 20:41 #46009

  • koszta
A képek címének pontos megadása nem mindig lehet olyan egyszerű, ha az ember talál egy képet a neten, lehet nem fogja tudni megmondani pontosan.
A képek csak ellenőrzés után vannak/lesznek elfogadva, így általában jó helyre lesznek feltöltve (ha nem, akkor javítjuk).
Viszont ha bármi hibát találtok, valamelyik kép nem odaillő helyen van, nyugodtan lehet írni akár ide, akár a kapcsolat menüpontnál, és ha jogosnak találjuk, már javítva is lesz!
Remélem így korrekt.
Téma zárolva.

Válasz/Re:Vélemények, hibák 2010 nov. 06 18:20 #46081

  • koi
101.Légideszant írta:
Nekem is elküldöd?
Add meg priváton az emailodat,persze,hogy átküldöm.
Téma zárolva.

Válasz/Re:Vélemények, hibák 2010 nov. 06 18:36 #46083

Oké.
Rögtön megadom,ha sikerül.
Téma zárolva.
Az oldal megjelenítéséhez szükséges idő: 0.13 másodperc
Joomla templates by a4joomla