Az oldal semmilyen felelősséget nem vállal a hozzászólásokért!

Üdv, Vendég

TÉMA: Vélemények, hibák

Válasz/Re:Vélemények, hibák 2011 júl. 28 19:17 #58270

  • Gipszj
Az angliai csatáról szóló cikk szerintem is jó, néhány egyeztetés hiba (alany - állítmány) van benne, szerintem ezeket nem volna nehéz javítani.
Az Akagi cikk:
Beleírnám, hogy eredetileg csatacirkálónak épült, de az 1923-as földrengés úgy megrongálta, hogy inkább a jövőt jelentő rep. gép hordozónak építették újjá.
A megadott vízkiszorítások az 1936-38 utáni standard és max. vízkiszorítások. Az első hordozó változatnál ezek 26900ts és 34634ts volt. A 250m hossz az nem a hajó legnagyobb, hanem a vízvonal hossza. Átépítés után a legnagyobb hossza 260,7m volt.
Külön figyelmet érdemel, hogy az 1936-38-as átépítésnél a 203mm-es lövegeket kiépítették.
Beépítettek viszont egy harmadik felvonót is.
Az átépítés előtt a repülő fedélzet hossza 189,0 m volt, ezen kívül egy szinttel lejjebb a vadászrep.gépek start fedélzete kb. 50 m volt.
Az átépítésnél az összes kazán olajtüzelésű lett, szemben a korábbi 8 szén/11 olaj tüzelésűvel.
Az átépítés során megszüntették a torpedó elleni védőkamrákat.(gondolom fölhasználták valamilyen más célra)
A hajónak két hangár fedélzete volt.
Az átépítésnél 61,7m-el hosszabbították meg a repülő fedélzetet.
Külön érdekessége volt, hogy a parancsnoki torony a szokástól eltérően nem a jobb, hanem a baloldalon volt.
A hajónak 4 Kanpon turbinája volt 4 csavrral és 19 Kanpon kazánnal, a kazánok összteljesítménye 133 000 Le volt csavartengelyen mérve.
Szerkesztette: Gipszj, Időpont: 2011-07-28 21:22

Szerkesztette: Gipszj, Időpont: 2011-07-28 21:27

Szerkesztette: Gipszj, Időpont: 2011-07-28 21:34<br><br>Szerkesztette: Gipszj, Időpont: 2011-07-28 21:44
Téma zárolva.

Válasz/Re:Vélemények, hibák 2011 júl. 29 05:53 #58274

Karesz hozzászólása


,,Sziasztok!

Imádom ezt az oldalt az egész napot elböngészném rajta.
Éppen egy tengeralattjáró építésével vagyok elfoglalva és észrevettem egy kis eltérést:

U-Boot VII C/41:

Fegyverzet: 1 db 37 mm légelhárító ágyú és 2 db 20 mm-es ikergéppuska.

Ezt a változatokat már nem szerelték fel a 88 mm-es ágyúval. Ezt az általatok közzétett képen is láthatjátok.\&quot;
Téma zárolva.

Válasz/Re:Vélemények, hibák 2011 júl. 29 06:49 #58276

  • koszta
cserpakszabi írta:
Karesz hozzászólása


,,Sziasztok!

Imádom ezt az oldalt az egész napot elböngészném rajta.
Éppen egy tengeralattjáró építésével vagyok elfoglalva és észrevettem egy kis eltérést:

U-Boot VII C/41:

Fegyverzet: 1 db 37 mm légelhárító ágyú és 2 db 20 mm-es ikergéppuska.

Ezt a változatokat már nem szerelték fel a 88 mm-es ágyúval. Ezt az általatok közzétett képen is láthatjátok.\&quot;


Köszönjük, javítva!
Téma zárolva.

Válasz/Re:Vélemények, hibák 2011 júl. 29 16:19 #58281

  • Zeki
Azt hiszem a \&quot;repülő tigriseket\&quot; nem láttam még
Téma zárolva.

Válasz/Re:Vélemények, hibák 2011 júl. 29 16:30 #58282

  • Petra91
- F4 Corsair
- Focke-Wulf Fw 200 \'Condor\' felderítő/bombázógép
- Gotha Go 244 szállítógép
- Heinkel He 162 \'Salamander\' elfogóvadász
- Heinkel He 112 vadász/vadászbombázógép

Javítva!
Téma zárolva.

Válasz/Re:Vélemények, hibák 2011 aug. 03 14:50 #58334

Tigrisek az égen! c. cikk:

Hibák:

- &amp;#8222;Az USA japánnak erre a lépésére&amp;#8230;&amp;#8221; &amp;#8211; Japánnak
- &amp;#8222;&amp;#8230;937-ben furcsa ajánlatot kapott Csang Kaj-sektől&amp;#8221; &amp;#8211; vagy: &amp;#8217;937-ben, vagy 1937-ben, vagy &amp;#8217;37-ben; Csang Kaj-Sek
- &amp;#8222;1942. július 4-én a segélyszállítmányok leállításával fenyegetőzve kényszerítették Csang Kaj-seket, hogy&amp;#8230;&amp;#8221; &amp;#8211; Csang Kaj-Seket
- &amp;#8222;&amp;#8230;350 repülőt pusztítottak&amp;#8230;&amp;#8221; &amp;#8211; repülőgépet (csak, ha 350 pilóta is meghalt, akkor helyes a kifejezés!)<br><br>Szerkesztette: Kamikaze, Időpont: 2011-08-03 16:52
Téma zárolva.

Válasz/Re:Vélemények, hibák 2011 aug. 03 14:51 #58335

Petra91 írta:
- F4 Corsair
- Focke-Wulf Fw 200 \'Condor\' felderítő/bombázógép
- Gotha Go 244 szállítógép
- Heinkel He 162 \'Salamander\' elfogóvadász
- Heinkel He 112 vadász/vadászbombázógép

Javítva!


Köszi szépen!
Amint lesz időm, nézem a többit is!
Téma zárolva.

Válasz/Re:Vélemények, hibák 2011 aug. 03 15:09 #58336

  • koszta
Kamikaze írta:
Tigrisek az égen! c. cikk:

Hibák:

- &amp;#8222;Az USA japánnak erre a lépésére&amp;#8230;&amp;#8221; &amp;#8211; Japánnak
- &amp;#8222;&amp;#8230;937-ben furcsa ajánlatot kapott Csang Kaj-sektől&amp;#8221; &amp;#8211; vagy: &amp;#8217;937-ben, vagy 1937-ben, vagy &amp;#8217;37-ben; Csang Kaj-Sek
- &amp;#8222;1942. július 4-én a segélyszállítmányok leállításával fenyegetőzve kényszerítették Csang Kaj-seket, hogy&amp;#8230;&amp;#8221; &amp;#8211; Csang Kaj-Seket
- &amp;#8222;&amp;#8230;350 repülőt pusztítottak&amp;#8230;&amp;#8221; &amp;#8211; repülőgépet (csak, ha 350 pilóta is meghalt, akkor helyes a kifejezés!)&lt;br&gt;&lt;br&gt;Szerkesztette: Kamikaze, Időpont: 2011-08-03 16:52


Javítva.
Téma zárolva.

Válasz/Re:Vélemények, hibák 2011 aug. 03 18:11 #58346

  • Gipszj
A Bell P-63 Kingcobra motorjának a felszálló teljesítménye nem 1800 LE, hanem általában 1325 LE volt. Motor Allison V-1710-93. Előfordultak erősebbek is, a legerősebb 1510 LE (Allison V-1710-117) volt. A háború után használták a magánkézbe került gépeket sebességi versenyeken, itt sokkal erősebb motorok is voltak, de ez nem rendeltetés-szerű használat. A gépeket nen csak a SZU-nak hanem a szabad francia légierőnek is szállították nagy mennyiségben. Az USA nyakán maradt példányokat a háború után RP-63 jelzéssoral páncélozott célrepülőgépekké alakították, ezekre speciális \&quot;törékeny\&quot; lőszerrel lövöldöztek a gyakorló repülőgépek.
Legnagyobb hibája a motorja volt, elégtelen magassági teljesítménye miatt. Kb. 5000m fölött igen gyatra teljesítményt nyújtott.
Téma zárolva.

Válasz/Re:Vélemények, hibák 2011 aug. 04 15:10 #58367

Mauser MG-151 német gépágyú c. cikkben a német repülőgépek típusszámát kötőjel nélkül írjuk (pl: Bf 109F, Fw 190 stb.).

Ja meg az MK 108 német gépágyú c. cikknél is.

A pontsság kedvéért a címbe odaírtam volna a 20, illetve a 30 mm-es űrméretet is, meg a fedélzeti szót...<br><br>Szerkesztette: Kamikaze, Időpont: 2011-08-04 17:14
Téma zárolva.

Válasz/Re:Vélemények, hibák 2011 aug. 17 13:41 #58650

Hibák:

Heinkel He 100 elfogó vadászgép c. cikk

Technikai adatok:
- hajtómű helyett motor




Heinkel He 111 közepes bombázógép c. cikk

- (szövegben) kötőjel nélkül írjuk a típusszámot
- &amp;#8222;A B-sorozatot a DB 600-as hajtóművekkel épített He-111D követte.&amp;#8221; &amp;#8211; motorral!!
- &amp;#8222;&amp;#8230;amit megszakított az orrgépfegyver&amp;#8221; &amp;#8211; orr-géppuska!!
- &amp;#8222;Mivel a Birodalmi Légügyi Minisztérium képtelen volt a szerepkörre más&amp;#8230;&amp;#8221; &amp;#8211; feladatkörre!! (Színészek kapnak szerepet, nem a repülőgépek!)
- &amp;#8222;A háború végén még V-1 szárnyasrakéta levegőből való indítására is használták.&amp;#8221; &amp;#8211; V1 (kötőjel nélkül írjuk!); nem szárnyas rakéta, hanem repülő bomba (németül: Flügelbombe, angolul: flying bomb), a szárnyas kifejezés az jó! (Mivel nem rakéta-, hanem lüktető-sugárhajtóműve volt!)
- &amp;#8222;&amp;#8230;összesen (7000 db angol Merlin motorral) pedig 13.150 épült.&amp;#8221; &amp;#8211; Ez a 7000-es szám kicsit soknak tűnik! Biztos? A spanyol CASA 2.111 változatból 1940-1956 között 236 db készült, ám ezek egy jó része még a háború idején Jumo motort kapott&amp;#8230;.
- Technikai adatoknál jó lett volna valamilyen altípust megadni, mert számos változata létezett a He 111-nek, és a technikai adatok nem minden altípus esetében voltak ugyanazok&amp;#8230;<br><br>Szerkesztette: Kamikaze, Időpont: 2011-08-17 15:43
Téma zárolva.

Válasz/Re:Vélemények, hibák 2011 aug. 17 14:56 #58657

Na emberek, gyerünk chatre
Téma zárolva.

Válasz/Re:Vélemények, hibák 2011 aug. 18 14:15 #58680

  • Petra91
Kamikaze írta:
Hibák:

Heinkel He 100 elfogó vadászgép c. cikk

Technikai adatok:
- hajtómű helyett motor




Heinkel He 111 közepes bombázógép c. cikk

- (szövegben) kötőjel nélkül írjuk a típusszámot
- &amp;#8222;A B-sorozatot a DB 600-as hajtóművekkel épített He-111D követte.&amp;#8221; &amp;#8211; motorral!!
- &amp;#8222;&amp;#8230;amit megszakított az orrgépfegyver&amp;#8221; &amp;#8211; orr-géppuska!!
- &amp;#8222;Mivel a Birodalmi Légügyi Minisztérium képtelen volt a szerepkörre más&amp;#8230;&amp;#8221; &amp;#8211; feladatkörre!! (Színészek kapnak szerepet, nem a repülőgépek!)
- &amp;#8222;A háború végén még V-1 szárnyasrakéta levegőből való indítására is használták.&amp;#8221; &amp;#8211; V1 (kötőjel nélkül írjuk!); nem szárnyas rakéta, hanem repülő bomba (németül: Flügelbombe, angolul: flying bomb), a szárnyas kifejezés az jó! (Mivel nem rakéta-, hanem lüktető-sugárhajtóműve volt!)
- &amp;#8222;&amp;#8230;összesen (7000 db angol Merlin motorral) pedig 13.150 épült.&amp;#8221; &amp;#8211; Ez a 7000-es szám kicsit soknak tűnik! Biztos? A spanyol CASA 2.111 változatból 1940-1956 között 236 db készült, ám ezek egy jó része még a háború idején Jumo motort kapott&amp;#8230;.
- Technikai adatoknál jó lett volna valamilyen altípust megadni, mert számos változata létezett a He 111-nek, és a technikai adatok nem minden altípus esetében voltak ugyanazok&amp;#8230;&lt;br&gt;&lt;br&gt;Szerkesztette: Kamikaze, Időpont: 2011-08-17 15:43

Javítva, a Heinkel He 111 utolsó két pontját kivéve, azt majd javítja olyan, aki jobban ért hozzá!
Téma zárolva.

Válasz/Re:Vélemények, hibák 2011 aug. 22 07:10 #58739

  • koi
Van egy kerdesem a Cyklon B-rol irt cikkel kapcsolatban,hogy ugye irja,hogy 1933-ban fejlesztettek ki,par sorral lejjebb,viszont olvasom,hogy az amerikai-mexikoi hatarnal mar 1929-ben alkalmaztak fertotlenitesre.Akkor ez most hogy van?
Téma zárolva.

Válasz/Re:Vélemények, hibák 2011 aug. 22 21:02 #58758

  • Magyarharcos
Szerintem az úgy lett volna, hogy 1929-es említés az az, amiből kifejlesztették, vagy csiszolták és létre jött a Cyklon-B.


Ja, és Koszta!

Nem akarok akadékoskodni, vagy problémát okozni, de úgy gondoltam, hogy előbb a \&quot;Battle of Los Angeles\&quot; cikkemet fogjátok kitenni.
Téma zárolva.
Az oldal megjelenítéséhez szükséges idő: 0.17 másodperc
Joomla templates by a4joomla